Visa ett inlägg
Oläst 2010-01-22, 12:10 #4
kw_wasabis avatar
kw_wasabi kw_wasabi är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Feb 2008
kw_wasabi kw_wasabi är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
kw_wasabis avatar

Reg.datum: Feb 2008
Citat:
Ursprungligen postat av StefanBergfeldt Visa inlägg
Jag och min sambo har ganska mycket diskutioner med varandra på vårt nystartade forum.
Jag ser inget fel med det...
Jag ser inte heller något fel i det. Alla nya sajter behöver ju bygga upp lite innehåll. Sedan kan det även vara bra att starta upp en eller två trådar i varje forumdel så att nyanlända besökare/medlemmar har några trådar att skriva svar i. Så länge man skriver bra och relevanta inlägg så ser jag inget problem, varken för forumägaren eller besökaren (om de nu har någon rätt alls att ställa krav på en gratistjänst).

Citat:
Ursprungligen postat av Yepp Visa inlägg
Förutom BDB tror jag att fenomenet bloggar är en viktig ingrediens i kaksmeten till de avtrubbade besökssiffrorna hos många communitys. För många har en egen blogg ersatt den funktion som en profilsida erbjöd på exempelivs Lunarstorm. Visserligen försökte dessa integrera bloggfunktioner i sidorna, men lyckades aldrig nå hela vägen.

En stor del av kommunikationen och interaktionen mellan nätanvändare sker idag alltså istället i bloggvärlden, framförallt hos tjejer. Och sen har vi så klart den stora adressboken Facebook. Och fotoalbumet BDB.
Jag är inne på samma spår. Bloggar känns som ett naturligt steg från en profilsida, då de erbjuder mycket mer kontroll över både design och innehåll. Folk som utvecklas på webben vill inte begränsas av en profilsida.
kw_wasabi är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat