Visa ett inlägg
Oläst 2010-01-12, 19:10 #9
KristianE KristianE är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: May 2008
Inlägg: 3 074
KristianE KristianE är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: May 2008
Inlägg: 3 074
Om du dessutom är helt ny måste du vara riktigt försiktig.
Denna kund kan vara en god referens för dig till framtida
kunder och de kan ragga kunder åt dig. När du nu betett dig
så här så kan du nog glömma allt vad hjälp från dem heter.

Du är leverantör. De är kunden. Så enkelt är det. Det är bara
att böja sig. Vissa kunder anser att bara de är större än dig så
kan de betala när de vill. De tror de är Volvo..

Många har haft det jäkligt tungt under 2009 och ligger därför efter
med många betalningar. Är de seriösa så ringer de och berättar att
de har det tufft och att de just nu t.ex. prioriterade de anställdas
löner och att du får vänta nån vecka till.

Påminnelser via mail, telefon och påminnelsefaktura är de verk-
tyg du ska använda dig utav. Fungerar det ändå inte är det inkasso
och KFM du kan använda dig av.

Om du nu plockade ner siten så måste detta vara reglerat i avtalet.
De har ändå betalat hälften.
KristianE är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat