Visa ett inlägg
Oläst 2009-11-28, 20:37 #3
eboy99 eboy99 är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: May 2006
Inlägg: 45
eboy99 eboy99 är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: May 2006
Inlägg: 45
Om det är så att du verkligen har reklamerat din vara så ska du inte betala något extra förutom det du betalat från början, men är det så att du returnerat din vara så behöver du inte ta emot några ersättningsprodukter utan kan tacka nej till deras erbjudande men då får du tillbaka dina pengar minus den fraktkostnaden som företaget har betalat från början.

Är det så att de inte går med på detta så kontakta konsumentverket, de är väldigt på hugget när det gäller ehandel, vi har haft ett antal diskussioner med dem då de anser att vi som ehandlare även ska stå för frakt samt returfrakt vid en retur (öppet köp), vilket jag anser är fel, det är som att köpa en tröja på HM som inte passar och sedan gå och lämna tillbaka den och kräva dem på ersättning för tågbiljett till och från affären.
eboy99 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat