Visa ett inlägg
Oläst 2009-10-24, 22:22 #13
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
Citat:
Ursprungligen postat av Norman Visa inlägg
Sak som INTE uppskattas av företag är kunder som ringer på privata nummer klockan 2 på natten för att de inte kommer in på deras FTP (glömt lösenord) och sen säger "vadå kostar jour pengar?".

Det har hänt några gånger!
Händer det upprepade gånger hade jag kastat ut kunden. De ställer förmodligen till mer besvär än de är värda...

Är det samma person som står för support samtliga dagar (vilket det ofta är på små företag) så väljer jag faktiskt hellre ett företag som inte har support under helgen. Utvilad och nöjd personal är oftast betydligt trevligare att ha att göra med än en trött, sliten eller sur person.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat