Citat:
Jag håller med om det mesta i tråden, men mycket beror på att googles volym är för stor, man kan inte ge tid/support i specifika småärenden, man har varken tid eller resurser för det utan man måste ha ett automatiskt system för alla kontons vara eller icke vara generellt. I vissa fall kan man göra undantag naturligtvis.
|
Vad är det för trams!? Det där är ju bara corporate bullshit.
Det företaget som inte har råd att ta hand om sina kunder är ute på hal is, och Google är inget undantag. (Det är iofs många företag som resonerar som du, alla telefonbolag till exempel. Men det är ju knappast en förmildrande omständighet.)
Det som den första posten handlar om och det som tråden handlar om, det är
bekräftelse!
Postarens kompis efterlyste någon typ av kommunikation, varför han hade blivit avstängd. Hur svårt kan det vara??
Varför kan Google helt plötsligt inte klara av detta med e-post?
Hade Google varit lite smarta så ser dom till att anställa folk så dessa situationer inte uppstår. Sen hade postarens kompis sagt, "fasen!! Google är ju super!! Man får värsta grymma supporten!!" till alla sina kompisar och varken han eller någon i hans bekantskapskrets skulle någonsin överväga ett annat annonsnätverk.
Så... ser man inte den affärsmässiga potentialen i att ta hand om sina kunder så kanske man inte ska ha några kunder.
!!!
Tänka sig!