Visa ett inlägg
Oläst 2009-09-14, 07:35 #2
Nicklas Nicklas är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Mar 2004
Nicklas Nicklas är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Mar 2004
Citat:
Ursprungligen postat av ConnyWesth Visa inlägg
Det är tråkigt att du ser mig som bakåtsträvare, men det enda jag har gjort är att kritisera de som inte tillför något värde till kunden trots att man tar betalt. Något annat har jag egentligen inte skrivit.

Jag tycker det är trist att du tycker detta är "bakåtsträvande", men jag hoppas du får insikt om detta i framtiden.
Jag ser domänhandeln som att sälja vilken produkt eller tjänst som helst, sen att folk väljer att hamstra för att sälja dem i framtiden eller för att utveckla dem vidare är helt ok, det är så det fungerar i de flesta branscher. Så länge kunden köper domännamn så tror jag garanterat att de får ett mervärde, jag själv att köp en hög med premium domännamn och tjänar pengar på dessa, vilket borde ses som ett mervärde för mig som kund. Att du ser det som något negativt blir jag orolig över, det känns som avundsjuka när du fortsätter att älta detta. ConnyWesth, kan du inte berätta för oss vilket domännamn du är sur över att någon annan har köpt före dig?

Senast redigerad av Nicklas den 2009-09-14 klockan 07:41
Nicklas är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat