Citat:
Ursprungligen postat av Nicklas
Har du ingen som kan kolla din postlåda och vidarebefodra lösenordet till dig via tele?
|
Det är en lägenhet som min bror sålde för flera år sedan, posten som skickas dit studsar.
Citat:
Ursprungligen postat av danielos
Till att börja med, har du en lista på vilka domäner du har?
|
Nej tyvärr.
Citat:
Ursprungligen postat av hnn
Kontakta IIS och fråga om du kan få ut en lista på dom som är registrerade med ditt persionnummer alt. org.nr.
|
Bra idé, skall höra av mig till dem!
Citat:
Ursprungligen postat av mynameisfredrik
konstigt bemötande, jag har liknande variant faktist dock bara i 3år som du hadde 10, ange ditt personnummer & org. nummer till företaget så löser det sig oftast, både för loopia och iis.
lycka till
|
Ja väldigt märkligt bemötande tycker jag med.
Jag har gett Loopia mitt personnummer och organissationsnummer, samt gett dom en lista på domäner som jag tidigare använt för mail men som jag inte längre använder. Dom har verifierat att det finns domäner i mitt namn registrerade med dessa domäner som mailadresser samt mina gamla telefonnummer som kontaktuppgifter, men går ändå inte med på att berätta vilka domäner det är eller ge mig någon som helst tillgång till en kontrollpanel hos loopia för att administrera dom.
Jag har varit kund hos loopia i många år och hade kanske hoppats på ett lite vettigare bemötande, men det är nog dags att flytta över allt till binero..