Citat:
Originally posted by Xamda@Oct 5 2007, 22:34
Vi har nyttjat deras tjänster flera gånger. Utfallet var magert, men de sänder de facto ut det de säger, vi fick till ett annat nystartat företag nämligen...
De säger att du bara betalar för portot, men vinsten, för dem, är ju att de packar flera företag tillsammans och för mig som avsändare så var det ju sant, jag hade fått betala i princip samma porto om jag gjort det själv (tror man fick skicka med 30 gram, men kan ha fel).
Att döma ut dem som oseriösa är ganska magstarkt tycker jag. De levererar en lista på alla de sänt till för att du skall kunna följa upp det direkt till dem som fått försändelsen.
|
Inte är dom seriösa, känns inte så i alla fall. Företag som lockar med ordet gratis, och sedan "gömmer" kostnader i något annat är inte seriöst. Jag har själv råkat ut för 1st biz telefonförnassare, och dom är inte seriösa. Dom inleder samtalen med att låtsas vara kund eller en intresserad kund, så man kan inte dissa dem direkt, utan måste inleda en dialog med dem. Bättre att dom säger att dom är från typ hitta.se, då kan man avsluta samtalet med att jag inte ha tid.
I det här fallet har du 6.90 för att få vara med, väl ingent fel på det priset, men du skall dela uppmärksamhet med kanske 10 andra.. Jag vet själv hur man hantera reklam som kommer direkt till företaget, det mesta åker i papperskorgen oöppnat, särskilt om man ser att det är massutskick av någonting. Och kommer det en stor hög med reklam. Utdelningen ge någon ganska mager av såna utskick.
Det här med att köpa reklam är svårt, det finns massor med skojare eller saker som ge dålig utdelning.