Citat:
Originally posted by Indigo@Mar 28 2007, 23:51
All respekt för Susanne är borta. Det kvittar egentligen vad som utlämnats i mailkonversationen, då hennes beteende inte är försvarbart i något fall. Översittarmanér i kombination med lögner slår aldrig fel.
I mailen skriver hon att hon kan "IT.marknaden" och vet hur den fungerar, medan hon här i tråden skriver motsatsen. Rakt igenom oseriös, oärlig, har mail-spammat, hotat, och i största allmänhet förnedrat sig.
Påminner lite om en trettonåring som tror att det är fritt fram att leka tuff bara för att man sitter bakom en skärm och tangentbord. Internetomogen helt enkelt.
|
Jaaa IT-marknaden till en viss del, men jag är fullt medveten om att det mer eller mindre är Pro här inne och när det gäller Domäner har jag upptäckt nu, som jag har skrivit en helt nykommling som har mycket att lära, det skäms jag inte heller för att säga.
Jag har försökt att vara så ärlig som möjligt här inne men har upptäckt att "vissa personer" inga nämda har mycket svårt att hantera detta medans andra har varit mycket trevliga och tackar verkligen för dom orden Ni skriver
Indigo: Översittarmanér i kombination med lögner slår aldrig fel.......vad vet du om det?
Som jag skrev innan har jag inte tittat på allt M.R skrev i vår mailkonversation men ska i morgon detalstudera detta noga och stämmer den och inget har tagits bort eller tillägg ...jaaa då finns det inte mycket att säga.
Ni skulle kanske ha tänkt på detta innan.
Detta är kopierat från Datainspektionen
Datainspektionen anser att uppgifter om enskild firma skall omfattas av PUL eftersom en enskild firma alltid är förknippad med en person. Så här lyder nämligen definitionen av vad som utgör personuppgifter:
"All slags information som direkt eller indirekt kan hänföras till en fysisk person som är i livet".
Sen vidare har jag endast gjort utskick för "test" som privatperson och alla reggade på mig personligen finns inga sålda alls :lol: men detta har inte varit meningen heller utan ett företag ska öppnas inom kort,
har använt namnet i vissa utskick men har inte varit i bruk på 15år