WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Köp & Sälj (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Fullt fungerande Rewardsajt (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=35014)

Mrrelaxe 2009-02-09 04:54

Säljer nu koder till en fullt fungerande Rewardsajt

Lätt fakta:
Inkomster: 0kr
Medlemmar: 0st
Statistik: 0

Alltså du som själv vill starta en egen rewardsajt med eget domän samt idé har goda möjligheter.
Domänet har inget med sidan att göra, har bara gjort ett Ex. = Gratis kondomer
går ju lätt göra om till ex. gratis godis, gratis biobiljetter, ja det mesta.

Kom in i kika: URL: http://goaklipp.se/ Anv. Webmaster / Pw. 123456
Du får självklart skapa ett eget test konto om du vill.

En lätt Administration där du kan:
-Ge poäng till medlemmarna manuellt från nätverken.
-Lägg till klicklänkar (klick), erbjudanden (leads)
-Hantera alla Ordrar medlemmarna skickar in.
-Lägga till/ändra/radera medlemmarnas info/poäng
-Nollställa tävlingspoängen på alla
-Lägga till frågor och svar under Faq
-Kolla statistik

Medlemmarna måste verifiera sin E-post för att kontot ska Aktiveras
Glömt Lösenord funktion
Medlemmarna kan köpa kondomer via sms
Skicka ut till alla dina msn kontakter med lite info om sidan....

Ja, du får kika på sidan själv helt enkelt om du vill veta mera....

------------------------------------------------------------------------------------------------
Pris. under 10k, Skicka ett PM
eller så addar du mej på messenger: [email protected]
Säljer som privatperson.
Frågor & Svar tas via PM eller Msn.

Mrrelaxe 2009-02-11 00:55

Gör gärna om sidan efter dina behov, hör av dej.

expression 2009-02-11 07:04

Varför i helvete har ni använt en design som var vår - men som inte användes, som låg live innan?

ors 2009-02-11 14:30

Om det är sant så är det mycket dålig stil. Kan ni verifiera detta, expression?

Jimpsson 2009-02-11 14:50

Citat:

Originally posted by expression@Feb 11 2009, 07:04
Varför i helvete har ni använt en design som var vår - men som inte användes, som låg live innan?

Jasså nu kommer det fram, du syftar alltså på la****ratis.se som du sade att du ABSOLUT inte hade något med att göra..

-----------------

Jag kan ju tillägga att det är jag som har programmerat den där sidan för typ ett år sedan, jag sålde en sida vid namn stinkbomber och jag ser klart och tydligt att det är min gamla php..

Det känns även som att den här personen som säljer har fått någon idé om att sidan kommer säljas dyrt bara för att gratiskodis ligger upper för försäljning och har vad jag sett fått relativt höga bud. (Samma koncept på båda).

Crille 2009-02-11 19:58

Äger / ägde inte expression (Anjus) stinkbomber.se ? men samtidigt försökte säga att de va nån annans fel att de spammades ?

Jimpsson 2009-02-11 21:31

Citat:

Originally posted by kidcactus@Feb 11 2009, 19:58
Äger / ägde inte expression (Anjus) stinkbomber.se ? men samtidigt försökte säga att de va nån annans fel att de spammades ?

Jag grundade stinkbomber och sålde den sedan efter ett par månader till Tobbe och Anjus. Bara några dagar efter försäljningen blev jag utpekad som spammare och ständigt anklagad för att skicka ut spam. Eftersom jag var schysst och lät dem ha kvar sidan på min server i 2-3 vecor.

Mrrelaxe 2009-02-17 23:15

Många mejl kring Pris, orkar inte svara på alla så lika bra att skriva ut det här! Sextusensvenskakronor eller Danska! Då ja bor i Danmark just nu!

youheardit 2009-02-17 23:35

Citat:

Originally posted by Mrrelaxe@Feb 18 2009, 00:15
Många mejl kring Pris, orkar inte svara på alla så lika bra att skriva ut det här Sextusensvenskakronor eller Danska Då ja bor i Danmark just nu

Orkar inte!? tar du inte detta seriöst eller vad? låter precis som du bara skiter i vilket!

kalasboll 2009-02-18 00:01

Citat:

Originally posted by youheardit@Feb 18 2009, 00:35

Orkar inte? tar du inte detta seriöst eller vad? låter precis som du bara skiter i vilket

Läser du vad du själv citerade så framgår det ganska tydligt att han inte orkar svara på alla frågor angående precis, då han lika gärna kan skriva det här direkt för att slippa svara samma sak hela tiden.

Dock intressant Mrrelaxe att få höra ditt svar på de ovanstående kommentarerna ang att designen inte är din.

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:10.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson