WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Affiliate- och annonseringsprogram (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Smartresponse Media (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=27320)

Jonas 2008-02-20 13:33

Fick ett mail idag ifrån Smartresponse Media.

Någon som har provat på dessa?
Dom verkar erbjuda 85% utav kundens debitering.

Max 2008-02-20 15:41

jag har registrerat mig och tycker att ersättningen verkar ligga ungefär på samma nivå som övriga nätverk

Fillevante 2008-02-21 08:40

Jag har också registrerat mig hos dom, känns som ett bra komplement. Ett plus för det deras snabba service svar alltid snabbt på mail osv. rekomenderas!!!

christian@eventkoll 2008-02-29 17:06

Också fått mejl nu..

Någon som har hunnit komma igång med dem (som annonsör) än och kan ge några kommentarer?

Finnmera 2008-06-02 23:07

Citat:

Originally posted by Max@Feb 20 2008, 16:41
jag har registrerat mig och tycker att ersättningen verkar ligga ungefär på samma nivå som övriga nätverk
Jag fick ett mail från dem idag och jag undrar vad du tycker om dem idag och har du fortsatt att testa dem sedan detta inlägget ?

Det gick inte att nå deras server just nu och du är den enda i denna tråden som har svarat och som har mer än 1 kommentar på WN.

Jag är inte ute efter info för egen räkning utan för att en del av våra kunder vill testa affiliates mm.

Mvh
Johan

Wojt 2008-06-03 03:00

Att dera sida ligger nere och att Fillevante troligtvis jobbar hos dem ger ett oseriöst intryck redan nu.

Alex 2008-06-03 03:27

Användarna Fillevante och srm använder samma IP-nummer. Srm har angivit Smartresponse media som hemsida.

Obbe 2008-06-03 06:44

Jag fick också mail ifrån dessa i fredags.

Nån som känner till dom?

Av mailen som skickades fick jag ett blandat intryck.

Thomsson 2008-06-03 08:16

Tycker deras support är helt otrolig. Svar inom några minuter. Alltid vänliga.

Deras kampanjer är helt okej, då dom betalar i DKK gör att det blir en hel del i ersättning :)

Max 2008-06-03 20:08

Citat:

Ursprungligen postat av Finnmera
Citat:

Ursprungligen postat av Max

Jag fick ett mail från dem idag och jag undrar vad du tycker om dem idag och har du fortsatt att testa dem sedan detta inlägget ?
Det gick inte att nå deras server just nu och du är den enda i denna tråden som har svarat och som har mer än 1 kommentar på WN.
Jag är inte ute efter info för egen räkning utan för att en del av våra kunder vill testa affiliates mm.
Mvh
Johan

Jag testade bara ett par kampanjer en kort tid och tyckte det var lite dålig avslutsfrekvens på dem. Just nu är jag otroligt skeptisk till hur trackingen i olika affiliate-system fungerar (särksilt tradedoubler har såå mycket problem), så jag drar öronen åt mig direkt om jag tycker det verkar fungerar dåligt. Jag vet ju inte om så är fallet här eller om det bara var kampanjerna, jag ska ge dem en chans till vid tillfälle.

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:30.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson