![]() |
Sett att flera sidor har Google Adsense och har kunnat anpassa annonserna med CSS.
Hur gör man detta? Tex ändrar till eget teckensnitt, eller gör som digg, www.digg.com |
Kommer inte riktigt ihåg men man måste tjäna ett visst antal dollars per månad och ha ett visst antalet visningar för att kunna göra det.
|
Det är som Spindel säger. Vet heller inte antal dollar$. Men, om du inte blivit meddelad av Google att du kan ändra designen så går det inte.
Du kan alltså inte ändra själv mha CSS. Så ödsla inte tid på att prova. :) (det har nämligen jag gjort) Jag vill också poängtera att det är emot Googles villkor att ändra teckensnitt. Jag testade mest för att jag är intresserad. |
Citat:
Om din webbplats tar emot mer än 10 miljoner sidvisningar per månad kan du vara kvalificerad för vår premiumtjänst, som inkluderar: * Skräddarsydda intäktsvillkor * Flexibla annonsformat * Mer robust filtrering * Hjälp med att optimera webbplatsen * Teknisk support från en försäljningsingenjör * Företagssupport från en dedikerad kundansvarig * Sökresultat som omvandlas till pengar //Björn |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:40. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson