![]() |
freesex.info
Borde vara ett ganska bra domännamn att äga?
Vad kan värdet vara på namnet utan sajt? |
Om du köper den och utvecklar någon SEO-site kan den gå att använda, men om du köper den i hopp om att försöka sälja den så tror jag inte du kommer kunna få nått för den.
Jag har tidigare haft massor av "bra" .info-domäner. Ingen som vill köpa dem. |
ingen som vill köpa och driva en seriös sida på ett .info domän. men bygg SEO sida optimera för "freesex" "free sex" sälj trafiken !
Så skulle jag gjort |
Ja, jag har tänkt att lägga upp massor med länkar till just freesex och ha sexdating sajten i bakgrunden.
Får nog ta en kurs av dej i hur man köper och säljer "vuxen" trafik på bästa sätt. Jag kan alldeles för lite än! Kollar lite på plugrush och alla dom där men vem ska man använda? |
$550 tycker jag den är värd ;)
|
Citat:
Jag känner även till .infosidor som drar in sexsiffriga belopp i månaden |
Citat:
Citat:
|
ja den har ju ett värde, men det är inte många inom erotik som vill starta seriösa tubesidor eller annat på en .info domän . Trafik går det ju att håva in med den, så istället för att lista ut till salu och få 100-800$ så är det bättre att lägga krut och bygga en seo sida som plockar in 10.000 unika om dagen och sen sälje trafik för 50-100$ per dag helt passivt
|
Citat:
Lotto.info $19,500 Berufsunfaehigkeit.info €10,000 PaydayLoans.info $10,000 eClick.info $9,010 Solaranlagen.info €6,000 HomeSecurity.info $7,900 Scheidung.info €5,000 Versicherungsrechner.info €5,000 |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:38. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson