![]() |
Hade tänkt dra igån en mötesplats för företagare och blivande företagare. Så nu har jag fixat ett forum.
Vore tacksam för lite respons på sidan. Bör den kompletteras med något mer, fler kategorier? Design? m.m. http://www.foretagande.se Tack på förhand! /Daniel |
Har jag fattat rätt om du vill ha respons på att du lyckats installera ett forum och lägga upp ett par kategorier? luktar smygreklam ;)
jag skulle hellre se en informationssida och ett forum, men inte fokus på forumet. |
Besök & lär - www.startaeget.se
|
Jo jag har tänkt att lägga upp information, viktiga länkar m.m.
Och självklart känner jag till startaeget.se. Dock tycker jag deras forum är väldigt dåligt. Jag har hållt till ett tag på deras forum och för mig är det den viktigaste delen på den sidan. Därför tänkte jag fokusera mer på forumet och ha övrig information i bakgrunden. Jag vill ha lite tips på vad Ni skulle vilja se mer på sidan! /Daniel |
Ja, smygreklam är väl att ta i då jag (efter snabb titt) inte ser något kommersiellt i den. .. "Expertforum" för företagare är något alla idkare har nytta av...
Kanske något i stil med WN:s policy? |
Meningen var absolut inte att göra smygreklam! Sidan är ju inte färdig ännu! Ville som sagt få lite tips och ideér på vad som kan ändras/läggas till för att göra sidan bättre.
/Daniel |
Citat:
Finns ju nada information som kan vara till pass, och då du fokuserar på forum finns ju, enligt mig, inget bra sätt att presentera den på. Jag kan också ha fel... |
Citat:
|
Jag ville bara ha lite konstruktiv kritik, men det var tydligen fel att lägga upp en sådan tråd här.
Jag är ingen proffsig webmaster och gör detta på min fritid så för mig är det inte bara att slänga upp ett forum. Ingen som har något att säga utan att hacka på en? /Daniel |
Jag tycker sidan ser mycket bra ut, designen på ditt forum är toppen, jag kommer säkert att hänga där. Bra jobbat! ta inte åt dig vad som skrevs innan, fortsätt jobba på den idéen, det lär va ett välbesökt forum inom snar framtid...
|
Citat:
Känns så tråkigt bara när man lagt ner en massa tid o så får man bara ta en massa skit. Ok om man har kritik på forumet, design eller funkionalitet. /Daniel |
Citat:
*finns inget att trycka på* En representant för startaeget.se har ju bl.a. opponerat sig i denna tråd - Smygreklam? |
Citat:
Snygg design förresten.....har precis reggat mig :-) |
Citat:
Jag tycker dock att det ser bra ut. /Janne |
Tycker det är tydligt och bra. Dock anser jag att sidhuvudet är lite för stort då det skjuter ned den relevanta informationen på sidan för mycket.
|
Citat:
"Visa nya inlägg sedan ditt senaste besök" finns en länk på första sidan som visar just detta, dvs all olästa inlägg du har... Detta kräver ju självklart att du loggar in först men... |
Inga fler åsikter o förslag?
/Daniel |
En passande domän för verksamheten. Forumet ser bra ut, finns inte så mycket att kommentera kring men det som finns ser bra ut. Se till att annonsera och få aktivitet i forumet så blir det bättre.
|
Citat:
/Daniel |
Luta dig bara tillbaka Daniel och vänta, du har gjort platformen till det som kan bli ett bra forum, nu är det bara att folk hittar dit.. :)
|
Citat:
|
Citat:
|
|
Om jag nu ska kritisera dig lite, så kunde du faktiskt ha valt en bättre "skin" till forumet.
När jag är ute och vill ha svar på en fråga om tex, marknadsföring etc. Så letar jag automatiskt efter en stilren, lätt navigerad, snabb laddad sida. Ingen med en massa bilder, flashiga menyer, fina pappershörn etc.. Jag skulle valt ett simpelt, stilrent skal till en sån typ av sida. Varför inte lägga ner lite arbete på det nerladdade forumet och göra en egen design... Vet inte riktigt om du är med på vad jag menar, men men :P |
Jo jag förstår vad du menar linus. Dock fastnade jag för denna design. Men jag kommer säkert att göra vissa modifieringar själv också. (Har redan gjort några småändringar). Men tack för kritiken! Alltid bra att få åsikter.
/Danne |
Jag tycker du har fått till en bra och trevlig design på forumet - jag kommer absolut att registrera mig och spendera tid där. Har tidigare varit på startaeget men instämmer med många andras kritik på just forum.
Tillskillnad från någon annan så tycker jag att du har hittat en stilren, lätt navigerad design på sidan. Ett välkommet forum - bra jobbat ! |
Tack så mycket Johan! Du är välkommen.
Jag tycker själv också att designen är ganske enkel men ändå snygg men visst kommer det säkert några småändringar framöver. /Danne |
Citat:
/Patrik |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:39. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson