![]() |
Vart bor alla medlemmar på WN ?
Själv bor jag i en liten håla som heter Barkö. Det ligger sju mil nordost om Uppsala vid Östhammar. |
Jag bor på kontoret.. eller ne.. bor hemma :)
(Fast kontoret är hemma iofs) Hemma är beläget ca 300m från Spar (livsmedelsbutik) - Spar i sig är beläget 1tim med norr om Göteborg och hålan jag bor i kallas väl rent allmänt för Vänersborg.. |
:P
|
jag bor ovanpå Spar. (livsmedelsbutik) Denna Spar befinner sig dock i Ryd i Linköping. I samma hus finns också en datorbutik (MFitcom) en pizzeria, apotek mm så man klarar sig även om man skulle bli insnöad några veckor :rolleyes:
|
Jag bor i Umeå ( mitt i förortsbetongen :) )
Moderator mode: flyttad till off topic |
16 timmar på kontoret och 8 hemma... i en stad som heter Kristianstad :)
|
Linköping här med, fast på andra sidan stan för Jake, i Ekholmen. Låter som Ryds centrum det där Jake, men finns det en datorbutik där?
|
Bor i en 3:a i ett lungt naturskönt område fullt med pensionär i Göteborg när jag väl är där. Reser mycket o jobbar en del så man ser inte lyan så värst mycket på vardagarna.. :D
E på jakt efter en nya lya oxo... kolla in Lya bytes |
Lugnt område i Borås (Trandared).
|
Jag har precis flyttat till Helsingborg från Lund, och har ÄNTLIGEN fått bredbandet inkopplat för 1 timme sen.
När man suttit på ett gammalt sirapsmodem i 1 månad så uppskattar man bredband väldigt mycket, även om det bara är 0,5 mbit. Någon mer här föresten som har ADSL från Spray? hur fungerar det för er? |
Är ursprungligen från en liten by utanför Borås men bor och jobbar nu i London.
|
Citat:
Regnar det inte hela tiden ? |
Jag bor bland alla härliga avgaser på Södermalm i Stockholm. :D
|
I vanliga fall på Limhamn, Malmö.
Men just nu bor jag mest uppe i Sthlm's skärgård, tjänstgör som stridsbåtsförare på Vaxholms amfibieregemente fram t.o.m. 2004-08-20. |
Byhåla 15km norrom Gbg. Bohus, kontor i Surte from 1/11. Perfekt 1 km till kontoret.
|
Stockholm - Lidingö
Men Linköping är fan ballt va där och krökade.... Va jätte kul |
Citat:
|
Citat:
|
Uddevalla. Tio mil norr om Gbg.
|
I den enorma metropolen Skara.
// Mats |
Citat:
|
Sverige - Skåne - Lund
|
Citat:
|
hoppas det var en retorisk fråga :)
metropolen Skara ligger självklart intill Skara Sommarland |
Citat:
// Mats |
Jag får väll passa på att säga att jag kommer från Trollhättan då, fast nu kanske jag ljuger jag bor i Sjuntorp då men det är bara en liten håla som ingen vet vart det är så Trollhättan är väll säkrast att säga tror jag :)
|
Hm, intressant. Verkar som man (än så länge) är den nordligaste medlemmen. Bor i Luleå, kommer från Piteå.
|
VINDELN - 5 Mil utanför umeå.....
man kan säga att vindeln är USA´s motsvarighet till silicon valley... |
Citat:
|
Värnamo (Småland)
|
Helger = Trollhättan.
Veckor = Södermalm (Sthlm). WN |
Norrköping sedan några år tillbaka...
|
sthlm/solna
|
Jag får väl börja i denna tråden :) är själv från Helsingborg!
Vissa vet redan vem jag är.. från chatten på Qnet /Webb :rolleyes: |
Jag bor i min lilla etta i Mölndal utanför Göteborg. Här sover jag, jobbar och pluggar. Börja seriöst känna mej anit-social.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Då bor jag längre norrut än dig va? :) |
Citat:
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:05. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson