![]() |
Har förmodligen det viktigaste mötet hittills med mitt företag imorrn, åka ner till stockholm å träffa ett annat företag om en deal. Denna deal är så pass stor....att...ja...inte ens jag kan föreställa mig!
Hittills ser det jävla bra ut, men man kan aldrig vara säker förrens underskriften är på å klar! Många saker man måste tänka på innan man sticker iväg på dessa möten, har just strykit mina kläder :lol: Dags att klippa sig om en timme också. Hehe...må gudarna vara med mig. |
Lycka till Johan ;)
|
Vill också lyckoönska dig så mycket det bara går. Får man fråga vad dealen handlar om?
Råd, hmm... använd lite munvatten och skrapa tungan så att du får en fräsch andedräkt. I övrigt bör du väl stänga av telefonen, inte komma dit stressad och givetvis komma i tid. |
Citat:
Naq, tuggummi....Har alltid mobilen på ljudlöst, tycker det är pinsamt då man träffar folk å det ringer... Plus eftersom jag flyger till stockholm för detta så åker jag självklart taxi hela vägen. Du kan få veta imorrn då den är "klar" :lol: |
Lycka till!
Finns inget roligare än när man får en affär eller nån offert godkännes! :) |
Lycka till :)
|
när denna deal är klar, ska jag ut och resa med alla europas lågprisflygbolag :rolleyes:
|
20:20 och nyfiken... Hoppas allt gått vägen!
|
Vad gött hoppas att allt går bra :)
lycka till |
Håller tummarna.
|
Nå?..Hur gick det?
*tänk om...* Jag förstår din upphetsning dagen innan, men gick det inte som tänkt så blir det desto jobbigare att skriva uppföljningen här.. ;) |
Citat:
"Var på din vakt då dina fiender skrattar med dig, istället för åt dig." - En vis kines |
Hoppas att det har gått bra nu då! ;)
Kan nog tänka mig att det är lite "småpirrigt". |
Tystnaden säger allt? :P
|
Citat:
|
Finns många alternativ:
1) Betongdojjor i Värtahamnen 2) En palmfylld strand utomlands med en drink 3) Ett fortsatt liv med pasta och ketchup till frukost, lunch och middag :D |
Pasta är rätt gott
|
Citat:
//Lagerarbetare på Kungsörnen |
Nu e Hagjoo tillbaka i andra trådar iallafall ;)
|
Citat:
|
Gick bara bra på mötet. Dock är kraven höga från deras sida, jag måste ta fram en lösning
som ingen idag använder på nätet, iaf inte i norden. Är väl inga problem i sig att ta fram lösningen utan problemet är nog snarare att den inte kommer generera så mycket pengar <_< Men å andra sidan, större deal har jag aldrig varit med om... ;) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:46. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson