![]() |
Va kan detta bero på? Ingen av eposten jag har hos loopia fungerar idag. Man kommer inte heller fram till kundtjänsten...
Enligt information på deras sida är det tredje dagen de har problem med detta. Ska det ta sådan tid? |
|
Ja, det senaste där är från 15-e och det är 21-a idag, jag får inga mail idag vilket inte är bra alls.
|
Okej, förlåt, menade såklart: http://www.driftbloggen.se/
|
|
najk, där har de info från igår senast. Inget idag och det är nere fortfarande. Går ju inte att ha mailen nere i 5-7 dagar för folk? Jag och säkert många andra får en hel del beställningar just den vägen. Även om det kommer in sedan så är det inte säkert att det ens är aktuellt längre. Så jag missar pengar medans de håller på så som de gör.
|
Nu är senaste inlägget på driftblogg inte avslutat så man får förutsätta att dom jobbar som bara den på att lösa problemet. Kanske ska ringa och sälja på dom ett gäng halon SPG500 burkar så dom får fart på sin mail ;P
|
Tycker att det är lite i överkant, att inte fixa ett sådan viktig sak som mail på 3 dagar låter som ett allvarligt fel i hanteringen.
Har de kunder som jobbar med webben måste de förstå att det inte går att paja mailen som man använder i jobbet under så lång tid. |
Citat:
|
och fortsatt problem, det har snart gått 4 veckor utan att mejlen fungerar hos Loopia. Det är allvarligt tycker jag. De har även slutat svara på felanmälningar, och provar man att ringa dem hamnar man i en enorm telefonkö som ingen orkar vänta i.
|
Det är dags att Loopia fixar detta i och med att det är problem idag med.
|
Idag kan jag inte ens ansluta till mina konton. Alla servrar säger att jag har fel lösenord eller att lösenordet ej kunde sändas.
Vafanaaaaaaaaaaaaaaaaaaanafguahi! |
I dag slutade även min mail hos dem att fungera och det är tre viktiga mailkonton jag har hos dem.
När jag ringer till supporten får man meddelandet "Vi kan tyvärr inte ta emot ditt samtal just nu" och därefter bryts det hela. Känns otroligt oseriöst! |
Welcome to the Empire of Loopia
|
Vad är problemet med dom? Att dom själva är inkompetena att hantera det är en sak.
Men är ju ett bolag som har pengar, dom skulle kunnat fått in externa experter på några timmar om dom velat. Är mer än grov vårdlöshet av dom, att inte ta in folk som kan lösa det är mer än dåligt. Dom får väl sitta 24/7 för att lösa det. |
Våra e-post-konton hos Loopia har fungerat fram tills idag. Vi hade flera timmar fördröjningar i förra veckan men det kom fram i alla fall...
Idag kan vi inte ansluta alls till kontona. Lite jobbigt... men tycker synd om er som verkligen måste ha tillgång till e-posten för att kunna jobba, enklare för verksamheter där det är störigt men inte affärskritiskt. Tony |
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:48. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson