![]() |
Går ju inte att ringa på helgerna till deras kundtjänst så innan jag dissikerar min dator så är det någon annan som har problem med att loggas ut (eller ja, det verkar inte som jag loggas av utan mer kastas frma och tillbaks mellan att vara inloggad och utloggad)
Sitter på en ny mac, det gick utmärkt för några dagar sen och jag har inga konstiga program eller brandväggar.. |
Samma här tyvärr(
|
Har haft en del problem med att logga in men det ska vara löst nu. Har inte upplevt att jag blivit utloggad alltför ofta på sista tiden.
|
Jag har både haft problem att logga in (eller rättare sagt komma fram till en viss sida) och logga ut.
|
gott då slipper jag oroa mig att min nya mac är besatt av satan :)
Lite irriterande när man ska köpa en domän och vips så är man utloggad när man klickat på gå till kassan typ.... |
Samma problem här också, började igår kväll.
|
Jag hadde lite problem med det, har dock inte pratat med dom om det, utan jag antar att felet var att jag sitter bakom en väldigt stor företagsproxy som byter ip, och när den gör det så loggas jag ut...
|
Har provat logga in nu men jag kommer inte in alls. När jag klickar på login så slängs jag tillbaka till loginsidan. Står inget i deras driftsinfo om några planerade störningar..
|
Samma här men efter några försök så lyckades jag nå kontrollpanelen och kunde lägga upp ett e-postkonto.
|
Har upplevt detta problem när jag plockat bort några snapback-domäner i den kontrollpanelen.
|
Samma här.
|
Citat:
Nej, jag mailade de igår, men inte fått svar än... EDIT: Dock inte angående att man loggas ut. |
Jag fick svar på ett mail jag skickade inatt (inte angående att man loggas ut).
|
Citat:
Konstigt, dålig support... |
samma här, började igår.
|
Jag beklagar, binero har börjat bli som alla andra :(
|
alltinggratis: Mailade du angående problemen med att logga in eller något annat?
|
htiawe:
Citat:
|
Jag mailade 4:00 inatt med rubriken "AKUT: ..."
11:30 fick jag svar Har någon provat ringa jourtelefonen? |
Citat:
Japp, vi har folk både för telefon- och e-postsupport under helgerna. Citat:
Citat:
Att det har varit problem med inloggningarna hos oss beror på en extremt hög belastning av webbservern för vårt kundcenter. Denna webbserver laddar även in underlag (domäner) för lite annonser (eller, rätt så många sådana) som vi kör på bl a idg.se. Inladdningen skedde på ett lite tokigt sätt, vilket orsakade ca 4 miljoner träffar/besökare (den höga belastningen) mot webbservern de senaste dagarna. Anders åtgärdade detta (mig veterligen) rätt så nyligen. Dvs, när han inte var magsjuk eller skötte vår telefonsupport. Är det ett tillräckligt engagemang för er? |
Tack för ditt svar Jonathan! Jag har aldrig sagt att det är dålig support på något sätt, tvärtom.
|
Citat:
|
Fortfarande problem med inloggningen dock.
1. När jag klickar på Kundcenter måste jag ibland logga in igen. 2. Jag kan inte logga ut. 3. Jag får upp "Ett fel inträffade Du har inte behörighet till den här sidan, vänligen logga in först." när jag klickar på en autologon.php-länk i ett supportmeddelande och dessutom redan är inloggad. Edit: Länken saknar dock loginpassword-värde, ser jag nu, kanske därför. "&loginpassword=&ticketid=xxxxx" |
Gäller detta bara själva binero sidan?
Jag har en sida med en egenkodad inloggningsfunktion som jag kör på några olika sidor som jag har på binero, som har funkat kanon, men nu helt plötsligt fungerar den inte alls. Kastas tillbaka till inloggninssidan trots rätt namn & lösenord. |
Hmm, ja det verkar som att inloggningen till vårt kundcenter fortfarande spökar. Har kontaktat Anders om detta, av förklarliga skäl kanske han inte kan lösa det här just nu. Det kommer dock att åtgärdas så snart det bara är möjligt.
Citat:
|
Jag menar att det är dålig support att inte jag får svar på mitt. Men andra får på sitt...
|
Hoppas verkligen ni fortsätter som ni har gjort sålänge Jonathan & company!!!
|
För mig funkade det först när jag ställde in att komma ihåg både lösenord och användarnamn.. nu är detta min hemdator så det är väl relativt säkert men annars hade jag inte vågat fylla i det..
men udda fel helt klart.. |
Är detta problem löst?
Har funderat på binero som webbhotell men vill ju gärna ha något som fungera bra... |
Funkar utmärkt nu!
|
Inga problem längre.
|
Det har fungerat bra.
|
Då kan vi konstatera att problemet är löst.
Låser tråden. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:22. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson