![]() |
Citat:
Seeeeegt / Långsamt / Medel / Snabbt / Jättesnabbt. Det skulle verkligen uppskattas! |
Svårt att välja mellan snabbt eller jättesnabbt här. Tummen upp!
|
Klockan är 19.43.
Jag skulle säga att sidan är snabb. Jag sitter på 100mbit/s fiber från BBB. Antar att en sån sak även kan spela in. |
Medelsnabbt. Vissa av bilderna tar flera sekunder för att ladda. Inget som skulle få mig att välja en annan site dock (om jag haft tv..).
|
Bra verkar gå bättre då.
Nu blir det spännande, nu skall alla kolla vad som är på tv klockan 20:00. Håller tummarna! Om möjligt, reloada gärna en gång och se om det blir markan skillnad när bilderna är "cachade". |
Medel från Spanien.
|
Går ungefär lika snabbt som vanligt :)
20:14 Göteborg Comhem 2Mbit. |
20:40
Snabbt / jättesnabbbt |
2 bifogad(e) fil(er)
Verkar hålla ihop än, 5 minuter kvar till 21:00. Varit online den kritiska första timmen.
|
2 bifogad(e) fil(er)
Gick bra, höll för över 8 Mbyte/s (65 Mbits/s) och över 2000 requests i sekunden. Utan att lagga.
Pust! Tack för feedbacken! |
Öhhmmm, inte lika snabbt längre... Internal Error ? :S
|
Citat:
Ser ingenting what so ever om något sådant, varken i error eller i trafiken. |
Citat:
|
Citat:
Citat:
Jonas har du lust att ladda om sidan massa ggr och se om du får samma fel igen? |
Citat:
|
Den laddar snabbt.
En grej jag retat mig på länge: Det är fruktansvärt irriterande att IMDB länken laddas i ett fönster som inte är fullstort och som dessutom inte går att ändra storlek på, det var bättre förr när den öppnades i ett fullstort fönster. Edit: jag pratar nu om FireFox, vet ej hur det är i andra webläsare.... |
Thomas: Kan inte åstadkomma felet igen...
SimonP: Högerklicka på länken välj: "Öppna i nytt fönster" :) |
Citat:
|
Citat:
|
Sidan känns väldigt rapp tycker jag.
Vad består maskinparken av för hårdvara numera? :) |
Citat:
Kod:
<script type="text/javascript"> |
Citat:
|
Till er som inte får rätt storlek på popup fönster, så är det ett problem eller fel i FF.
Men som går lätt att fixa. Läs följande: http://www.armandmorin.com/2006/11/i-final...xes-in-firefox/ Edit: Förresten så fungerar Tv.nu jävligt mycket bättre nu... går skita snabbt.. och har inte alls märkt under kvällen att sidan skulle gå segt... |
Genom att göra denna ändring hade allt fungerat bättre tror jag:
www.tv.nu/js/newpopup.js: Byt ut: Kod:
function i(id, dummie){ Mot : Kod:
function i(id, dummie){ Edit: det är alltså bara resizable=1 som ändrats. |
Citat:
Nu kan man resize'a iaf. Om man inte har den gamla js filen i cachen. Tackar! |
Kanon, funkar bra nu att resiza i FF.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:00. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson