![]() |
Har funderat över om det inte skulle vara möjligt att dra ihop ett gäng som bor i närheten av Örebro eller andra som frivilligt kan tänka sig att åka till Örebro för att ses över en bit mat och lite god dryck vid lämpligt tillfälle. Inget storslaget med andra ord...
Ett slags lokal WN-träff :) Anmäl intresse i tråden så kan vi spika detaljer senare. |
Jag ska te Wongs i helgen. Om ni ställer er utanför där på fredag, runt 20-tiden och sjunger "Vi älskar Björn" kommer ni att få ett ypperligt tillfälle att ses "över" en bit mat och lite god dryck.
|
Anmäler mitt intresse här! =)
|
Kul! Skriv även upp mig på listan!
|
Nej men seriöst, det vore soft. Jag är på.
|
Jag är med!
|
Bara vi inte går på Gränden eller Kinamuren, rejäl Svensson-varning där. Ni måste ju ta med i beräkningen att vi är framgångsrika och en vis man sa en gång "för att lyckas måste man ge intryck av att redan ha lyckats". Nu har iofs den visa mannen bytt sin S-klass mot en SAAB men det är en annan historia =)
|
Tack för den! Självklart gick jag just igår på Kinamuren - för första gången sen jag flyttade hit (9 år). Men heter man Johansson, har villa, vovve & "vovlo" så va fan... ;)
|
Jag var där i lördags med tjejen och det sög rätt hårt. Kineserna måste ha gjort studiebesök i hemlandet för maken till kontroll av om gästerna betalat eller om de ätit färdigt har jag aldrig upplevt. En servitris snodde min tjejs bestick när tallriken lyftes bort, servitrisen stäckte sig över min tjejes ansikte/tallrik för att nå en tom tallrik längre in. Jag blev tillsagd att eftersom jag beställde ala carte så var jag inte tillåten att äta från buffén...
Nej tacka vet jag Wongs, snäppet dyrare men jisses vilken skillnad på service och mat. Man kan hyra deras lounge en våning upp.... |
Några inkomna svar, kanske fler hakar på senare...
Föreslår onsdag 14 mars 19:00 på Wongs |
Kapar tråden för att "klaga" på Nimoores dansande gubbe. Varenda gång jag ser den blir jag alldeles hypnotiserad och kan inte sluta glo på den. Det tar mig minst 5 minuter att slita mig varje gång!! Kommer till och med på mig med att drömma om den ibland... :D Ska lära mig moovesen och köra på dansgolvet nästa gång!
|
Jag skriver in 14 mars i kalendern. Vet inte hur det ser ut på onsdagar men boka bord är nästan alltid ett måste på Wongs. Hur många blir vi?
|
Jag bokar bord för 6 pers så får vi se om det måste ökas/minskas.
|
Jag kan tyvärr inte alls nästa vecka. Veckan efter det hade passat mig mycket bättre...
|
I princip alla dagar fungerar för mig efter kl 18. Kan vi inte boka veckan efter då om även Jon har möjlighet att närvara då?
|
Hur ser det ut för övriga intresserade? Det brukar alltid strula för någon...
|
Jag var intresserad men dagen passade mig tyvärr inte. Vi får ta en träff lite längre fram också tycker jag :)
(Rötterna i Hallsberg och varit mycket i Örebro då jag spelade fotboll i ÖSK) |
Jag är väldigt flexibel de kommande veckorna så om det blir en vecka senare gör det mig inget.
|
Citat:
|
Citat:
|
Har inte fått in några nya förslag på datum, så när vill ni köra?
För egen del kan jag må-ti-on v12. När kan övriga? |
Jag kommer nog på träff #2 istället, vi jobbar väldigt mycket inför lanseringen i UK och jag vet inte om jag har tid att åka hemåt.
|
Jag har ingenting inbokat v12 så vilken dag som helst passar mig.
|
Då satsar vi på nytt. Boka in Tisdag 20 mars kl. 19:00 på Wongs.
|
Okidoki. Bara vi inte ändrar oss igen och går på typ Efesos. Var där igår och oxfilén smakade bra men fy fan vad dålig service det var. Sällan som jag blir avsnäst av personalen när jag undrar varför de aldrig kommer till vårat bord.
|
Citat:
Perfekt, antecknar det! Citat:
|
4 inbokade - än så länge... Jon, 1337pm, Elofsson och jag
Detta skriver jag bara för att komma upp i inlägg nummer 700 ;) |
Då hoppas jag det dyker upp lite folk ikväll. Påsklilja i knapphålet så man vet vilka man ska kika efter ;)
|
Blå jeans, svart jacka/tröja och rätt kort frilla...
|
Tack för en trevlig kväll! Det gör vi om :)
|
Tack, mycket trevligt!
|
Kan inte annat än instämma!
|
Sorry, tog med flickan på bio istället. Vill ni se 2 timmar och 47 minuter med en närapå stum Matt Damon och få lite inblick i kalla kriget rekommenderas Den innersta Kretsen (skum översättning på The Good Sheperd).
|
Så det var därför... Nåja, hade du kommit hade vi ju inte haft någon att snacka sk!t om... ;)
|
Citat:
|
Alltid najs att få lite reklamprylar. Synd bara att det inte var Google, de hade förmodligen haft roligare saker att bjuda på :)
Vi ses nästa gång istället! |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:02. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson