![]() |
Vilken är den bästa loggan
Hej WN!
Har under veckan som gått haft en tävling om en ny logga för en tjänst som jag driver. Skulle nu i finalen gärna ta emot den feedback ni har att komma med i form av vilken av loggorna jag fått som förslag som är bäst? :) http://99designs.com/logo-design/vote-w3z8s6 Stort tack på förhand! |
Det beror ju lite på vad du vill utstråla. Ingen var ju direkt dålig.
|
Hej,
Dött lopp mellan #157 och #148 tycker jag. Båda var fina. |
Citat:
|
Tyckte 148 var snyggast och kommer passa bäst vid ev. tryck tror jag :)
Dock så blir man lite förvirrad av husen där. men det kanske bara är jag. |
#157by SantiagoAlvarezEraso
|
Citat:
|
#148, och ta bort höghuset så blir det snyggt.
|
#148 vinner min röst.
|
#148, gärna utan huset. Visst finns det lägenheter i småhus över hela landet, men försvinnande få jämförelsevis.
#157 tycker jag är snyggare men den ger nog ett för lekfullt intryck. |
#148 skulle jag lägga min röst på. #157 var häftig men ser lite för oseriös ut.
|
#148 tycker jag
|
157 var nice! Känns mest rätt faktiskt. Lagom lekfullt men tydligt vad det handlar om.
99designs verkar som en schyst service btw! Gillar deras formulär för att ansöka om en logga som folk ska göra. |
#159 by JarredWorm
Om du bara använder den översta loggan och tar bort cirkeln, så ger den mest seriöst intryck på mig. Men den funkar inte alls som den ser ut just nu. #157 Är alldeles för "lekfull", passar inte alls till det allvarliga ämnet att skaffa lägenhet. De övriga två var alldeles för "platta" (2D-aktiga från 80-talet) och "torftiga". |
159 känns mest formell
157 är lite coolare och något mer lekfull. Dessa vinner för mig, vilken av dem beror på företaget. Som någon skrev så är lägenheter lite mer allvarligt, varför 159 blir mer rätt, å andra sidan kanske man minns 157 lite bättre efteråt. |
Stort tack för all hjälp, enligt rösterna var det inget som helst snack om vilken som var populärast, på 30 röster låg den en hel stjärna före tvåan.
Vinnare blev #148, vilken även jag själv var inne på till att börja med :) |
#157 tycker jag absolut. Riktigt bra.
|
Jag gillar också #148!
|
+1 på #157
|
#148 helt klart
|
#148 ser bäst ut imo
|
#159 var riktigt tydlig och snygg.
|
#148by yayu19 bäst o mest tydlig enligt mig
|
Kul att folk besvarar en tråd där TS gjorde slutbeslutet 20 dagar sedan ;)
Citat:
|
Citat:
Kan passa på att hinta om att nya versionen av sajten (som loggan är till för) är hyfsat jävla awesome redan nu. Hoppas släppa i sommar. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:15. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson