WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Akut! Hjälp mig! (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=25024)

acidflash 2007-11-16 00:55

Frågan är hur fick du reda på hennes MSN-adress? Kom hon förbi och la den i brevlådan eller SMS:a hon över den i skräck för att prata med dig =)

Alpha 2007-11-16 01:23

Citat:

Originally posted by Mats@Nov 16 2007, 00:40
Citat:

åååå de flesta svenska tjejer är så jävla lättfotade och äckliga ändå.. så slösa inte tid på MSN
Men hallå...
Denna typ av kommentarer undanbedes, synd att förstöra en underhållande tråd med en massa crap. Det handlar väl för i he...te inte bara om att trycka brudar, ibland tror jag att jag hamnat på något hormonstinnt tonårsforum.
Skärpning nu, hade inte klockan varit så mycket hade jag satt mig och rensat tråden nu, misstänker att det kanske finns ytterligare någon moderator vaken som kan rensa bort all skit så att vi slipper låsa tråden.
Gonatt // Mats

Haha, du har hel rätt farbror Mats. Kunde bara inte hålla mig.

Det handlar inte om att bara trycka tjejer? va? Det är ju det jag säger fast tvärtom..

ahja, du menade att det jag skrev var crap? Inte osant då alltså.. härligt.

:lol:

-----------------

StefanBergfeldt 2007-11-16 08:21

"I'd like to have a girlfriend some day, whos last name isn't .jpeg"

senzei 2007-11-16 08:32

Citat:

Originally posted by crazzy@Nov 14 2007, 09:01
använd ratsit eller nån liknande sajt och ta reda på hela personnumret sen kan du ringa skatteverket och ta reda på lite om henne. ring även till rikspolisstyrelsen så kan du få passfoto hemskickat så vet du hur hon ser ut.
haha..

eller så gräver du djupt efter dina nötter och faktiskt face'ar personen som normalt.
Utan polisregister & detektiv fasoner.
Om det inte är din smak, so what? Man behöver inte vara otrevlig för det..
En vit liten lögn fungerar, typ "jag är inte redo för ngt just nu, mitt hjärta tillhör ngn" etc etc.

Micke_ 2007-11-16 08:44

Vi vill ha rapport!

godo.se 2007-11-16 09:24

Utan vidare rapportering är hela trådskapningen helt onödig!
Här är vi snälla och ger dig tips, kanske rentav guidar dig till din framtida fru ;)
Och vad får vi för det..inte ett smack!
Nej skärpning nu och berätta alla detaljer, snuskiga som ointressanta :P

Indigo 2007-11-16 15:56

Klart jag inte lämnar er utan uppdatering.

Så här ligger det till:

Vi snackade på msn ett tag, hon var trevlig. Sen bestämde jag att det var dags att gå till macken o köpa lite godis. På vägen hem plingade jag på hennes dörr och bjöd in mig själv. Vi snackade lite mer, men efter en timme eller så gick jag upp till mig. En snygg sorti helt enkelt.

Hon var söt, men jag kände inte att jag blev intresserad av henne. Har nu lämnat följande meddelande på hennes msn:

"Nu är jag vaken. Datorerna står på dygnet runt, så jag är alltid "online" på msn! Har gått o funderat lite och kommit fram till att jag inte riktigt är redo för något nytt. Har cirka 4.5 års förhållanden bakom mig och känner att jag nog vill vara i "friheten" ett tag till.... även om det var söta lappar från en söt tjej."

Spindel 2007-11-16 16:04

Okej, ge oss hennes MSN nu så att vi kan sätta på den desperata tjejen :lol:

Indigo 2007-11-16 17:21

Jag undrar just vem det är som är desperat jag...

Tobab 2007-11-16 17:23

Citat:

Originally posted by Indigo@Nov 16 2007, 15:56
Har gått o funderat lite och kommit fram till att jag inte riktigt är redo för något nytt. Har cirka 4.5 års förhållanden bakom mig och känner att jag nog vill vara i friheten ett tag till.... även om det var söta lappar från en söt tjej.

Case closed då. Lås och bomma igen tråden.

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:14.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson