![]() |
Citat:
Dessutom så har vi vissa kunder som har så pass affärskritiska lösningar att de vill ha redundans även geografiskt och det är därför vi kommer använda två hallar även i framtiden. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Har via kunder två separata konton på Crystone. Just nu går alla sidor överallt extremsegt att ladda... även https://customer.crystone.net/ , så det går inte att felanmäla.
|
Citat:
Jag har precis testat customer.crystone.net från en extern anslutning och den fungerar felfritt för mig. Jag har också pratat med vår jour och de har inga fel inrapporterade. Upplever du fortfarande problem eller har det löst sig? |
Citat:
15s innan Chrome ens börjar rita upp sidan (man ser gråa övre fältet) 30s ser fortfarande gråa fältet 60s ingen förändring och nu ger jag upp. Kör Bahnhof hemma. Får dock bra svarstider (ICMP) mot customer.crystone.net så är antingen något med server eller nån extern källa den förlitar sig på. Det är nog inte fel på nätverket, utan förmodligen bara nån tjänst som behöver startas om. 2min senare, när jag skrivit klart så har den nu laddat grafik och text - men något annat sitter den fortfarande och väntar på. Pröva med yslow eller något annat verktyg för att se vad den väntar på. |
0.5s att ladda hela sidan för mig.
Telia adsl här ;). |
Den funkar till och från, ena gången kom man in direkt andra gången står den bara och laddar. Så något är inte helt friskt
|
Antar att det beror på vilket operatör man har av någon anledning? Exakt samma problem fortfarande, sidorna står och tuggar, eller rättare sagt ännu värre nu. Fast jag har pratat med en användare som inte upplever något problem alls, hon har telia. Själv har jag com hem.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:23. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson