![]() |
Om det är här i Gävle, ge mig adressen så tar jag reda på biffen åt dig =)
|
Det är inte i Gävle. Men hon kommer därifrån, att döma av mina djupgående undersökningar :P
|
om hon anger sitt lägenhetsnummer - då är det väl bäst att knacka på hennes dörr.
Ringer du henne tycker hon kanske att du "rotat" för mycket. Inte fega bara för att internet finns. |
Precis, hon gav dig sitt lägenhetsnummer av en anledning..hon testar ju om det är någon stake i dig pojk :D
Gå nu och knacka på din fegis, hon tycker ju du är söt så det är du som har övertaget ;) |
Citat:
|
Efter tänkande så har jag kommit fram till att hon INTE lär vara så attraktiv om hon satt en lapp på din dörr sådär. Det är inte typiskt vackra kvinnor att göra på det sättet.
så, förvänta dig ett monster. |
Citat:
Ska jag vara ärlig tycker jag inte trådskaparen lär vara så bra heller :D söka upp passfoto o grejer bara för att träffa någon i samma hus... omg. |
Hahaha, det har ju snarare med nyfikenhet att göra :)
Nu kommer jag ju inte hitta nått foto, men går ju dit ändå. Nu handlar det bara om att komma på någon gest som är "lika" söt som att sätta upp en lapp.... I övrigt resonerar jag som nudie, fast tvärtom. :) |
Vafan... Gå upp dit nu!! Skärp dig...
Ta med dig en flaska vin... |
Låt oss veta hur det går (be gärna om ett nytaget passfoto i JPEG-format)
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:07. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson