![]() |
Tre har nu aktiverat mina abbonemang, men har kvar en röst som säger att vi har obetalda fakturor.
|
6 bifogad(e) fil(er)
Här är för övrigt en skärmdump från Mitt 3 där det mycket tydligt framgår vilka fakturor som är obetalda samt vilka belopp fakturorna är på.
|
Finns det ingen möjlighet att betala Tres räkningar via autogiro, om det finns för företag?
Det borde väl lösa allt isåfall. |
Känner igen de där problemen med Tre... Försökte, som privatperson, få mitt abbonemang avslutat i 6 månader utan framgång... Dock så kom nu senaste två månaderna två fakturor på 0 kr så antar att de e slut :)
|
|
Jag känner en bot, han heter Jimmy, Jimmy heter han... la la la :)
|
Igår gick det att ringa fast med en röst som sa att vi har obetalda fakturor som vi kan betala via mitt tre, när man loggade in kunde man dock se att det inte fanns några sådana fakturor.
Fakturan som skall vara roten till detta problem betalade jag för några dagar sedan. Idag kan man inte ringa alls, men erbjuds att betala sin "obetalda faktura", okej, vi provar det. Nu säger dom på tre att fakturan dom skickat inkasso för i dagarna visst var betald den 30:e juni. VARFÖR I HELVETTE SKICKAR DOM INKASSOKRAV PÅ EN FAKTURA SOM ÄR BETALD FÖR FLERA MÅNADER SEDAN? När vi då ber om att få det på papper så säger killen (den 3:e eller 4:e personen vi pratar med i 30-minutessamtalet) att han inte längre kan svara på vilka fakturor som är betalda eller obetaldra, eller varför dom skickar inkasso, om det är felaktigt eller ej. Han kan inte heller ta reda på vad skickade inkassokrav avser över huvudtaget. För övrigt får vi upplysa varje person vi pratar med i samtalet om vårt organissationsnummer, deras backend för supporten måste vara extremt dåligt. Så, följande frågro skall de återkomma med svar på. 1.) Har vi några obetaldra fakturor? 2.) Vad avsåg inkassokravet vi betalade häromdagen? 3.) Hur många gånger har vi betalt den faktura som inkassokravet avsåg? 4.) Har vi några obetaldra fakturor? I fortsättningen skall alla konversationer med Tre spelas in. |
Fabian:
Väntar med spänning... |
Nu har tre hört av sig och erbjuder 2115 kronor i kompensation för tid vi inte kunnat nytja telefoner och internet.
|
Kompensationen motsvarar för övrigt fasta kostnaderna på telefonräkningen de senaste 3 månaderna.
Dom skall i nästa vecka skicka över information om exakt vilka timmar vi har varit spärrade utan anledning. För mig verkar ersättningen sjukt liten. Vi har lagt många arbetstimmar i deras kundtjänst och i telefonköer. Vi har inte haft tillgång till vårt mobila bredband eller vår telefon, två redskap som är vitala för vår verksamhet. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:12. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson