![]() |
Citat:
(b-one reggade denna domän via joker) |
Det verkar mycket konstigt att de inte byter din dns-pekning. Det tror jag inte de kan. Möjligen kan de ta betalt för att peka om din domän, men inte vägra att göra det.
Du får tjata ut dem och be dem peka om flera gånger om dagen. Till slut skall de väl tröttna på dig och peka om den. |
Måste säga att mer och mer jag läser om B-One så blir min uppfattning om dom bara dåligare och dåligare. Personligen hade jag ringt och frågat va fan dom håller på med. var bara tvungen att skriva av mig lite om min kärlek till b-one:)
/ Tommy |
Citat:
Bifoga kopia på Idhandling för att styrka din idenitet via fax. När dom har lagt den på ett eget konto byter du kontakter, tar bort domänlåset. / Jonas |
Citat:
|
Japp jag lyckades göra samma sak tillslut...
|
Citat:
Man vet ju ett ställe man inte vill hosta hos.. |
Försöker själv att flytta en domän från Directnic till Godaddy och det verkar ta några dagar. Jag begärde flytten igår och godkände den så fort jag fick mailet och det var igår kväll. Nyligen fick jag ett svar att vill jag flytta den så ska jag inte göra någonting mer och flytten påbörjas den 4 dec. Vill jag avbryta så går ju naturligtvis det. Men vad är det för rutin dom har för flytt till en ny registrar? Har jag godkänt så är det väl lugnt då ska ju flytten göras ASAP. Men visst jämför man med B-one så är det väl kort tid....
|
Citat:
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:27. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson