WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Akut! Hjälp mig! (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=25024)

THL 2007-11-14 12:00

Citat:

Originally posted by Kristofer@Nov 14 2007, 10:39
Skrämmande tråd, säger bara en sak till, ring henne

Tänk på att detta är ett webmasterforum.... läskigt att träffas IRL! :)

KNACKA PÅ! Ta med decilitermåttet och fråga efter socker...

/Thomas THL

Mattias 2007-11-14 12:06

Haha, du är kung!
Sociala fobier när det inte längre är internet?

Har själv svårt att inse var rädslan ligger.
Ring, be henne gå ut i trappen och flasha sig, eller skicka ett mms?
Säg att du är ytlig och måste veta innan du går ut på fik :)

Sedan är det bara hoppas på att det är någon som gått förbi dig
när du ska in i din lägenhet och inte någon som stått och spionerat i några månader.. läskigt

N!cklas 2007-11-14 12:08

Varför kan det inte hända mig... ;)

StefanBergfeldt 2007-11-14 12:14

Citat:

Originally posted by Björn@Nov 14 2007, 11:52
facebook fär bövelen, facebook.. har du inte en profil så lägg upp en med din bild. Leta sen fram henne och ... ja

Har alla ett konto på facebook eller? Jag fattar inte det där.. Jag har inte ett konto, och tänker inte skaffa heller. Vill någon flirta med mig står jag att finna i telefonkatalogen (med tillhörande tjänster). Min E-post adress, min MSN-adress och mitt ICQ-UIN är ganska välspridda över nätet också, ifall det är läskigt att ringa eller hälsa på.
Vill man veta hur jag ser ut går det säkert att googla sig fram till något också.

2cool4school 2007-11-14 12:36

Indigo fick en lapp av en tjej, men han vet inte om tjejen är snygg.

För att göra en "da_bear"

digi 2007-11-14 13:08

Indigo, var bor du? Förrådet (förklaring: studentområde i Sundsvall)? Där har jag bara träffat fulla Italienare och några håriga människor från lucksta. Med andra ord: lycka till! ;)

Indigo 2007-11-14 13:24

Haha, jag bor på Campus... men Förrådet har en del godingar också :P

Jag har insett att jag inte kommer kunna luska ut mer om henne på nätet. Alltså återstår bara att träffa henne. Nu tänker jag utgå från att hon är snygg och lägga ner lite energi på det hela... frågan är då hur man kan kontra en sån där lapp... knacka på är en sak, men vore lite roligare att kanske lämna nån lapp i brevlådan eller nått sånt, jag vet inte. Förslag? :P

hnn 2007-11-14 13:45

Stick till stans finaste konditori och köp hem en god och skysst fika. (Lägg ner lite pengar på det, funkar det, är det värt det.)

Stick sen ner en lapp i lådan om fika ikväll/imorgon kl. 20.00 eller något. Ta en tid som du tror hon inte kan tacka nej till. Skriv ner ditt lgh nummer så hon hittar...

Mattias 2007-11-14 14:04

Sedan slutar det med att hon läser tråden på WN och blir antingen förälskad eller hatar dig :D

Westman 2007-11-14 14:12

Visa att du har lite stake och ta en fika med henne osett. Spelar väl ingen roll om hon är ful eller inte, det är ju fika och inte äktenskap.

PS: Själv skulle jag ha kastat lappen och kramat servern extra hårt... ;)

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:52.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson