![]() |
Citat:
Jag borde skrivit med det i inledande, men tänkte inte så långt... 1. För att jag skall vara intresserad av en .COM skall även .ORG, .NET vara upptagna. Helst även .CO.UK, .INFO, och .EU. 2. För att vara intresserad av en .ORG eller .CO.UK skall minimum .COM, .NET, .INFO, .EU och .BIZ vara upptagna. |
Citat:
Men nästa gång kanske du ska passa på och sälja lite snabbare innan presumtiva köpare ändrar sig :) |
varupartier.com ?
Ingen priside alls! |
Citat:
Dock: Citat:
|
Finns en del svenska .com namn till salu har: http://citocraft.se/blandatcom.php
De flesta namn runt 5000-10000 styck, billigare vid kop av storre mangder. Listan ar eventuellt inte 100% uppdaterad men den absoluta majoriteten finns kvar. Edit. Sag inte din sista post om 'i stort sett uteslutande intresserad av engelskspråkiga domännamn' |
Hej Kapten!
Jag har några domäner till salu: Alcorcon.se Chengdu.se Volgograd.se/.nu Listofamazing.com |
Citat:
|
Hej, har:
Anetor.com BQSex.com Beqqy.com CEXIT.com Bomki.com Envyy.com |
Citat:
Fortfarande gäller dock: 1. För att jag skall vara intresserad av en .COM skall även .ORG, .NET vara upptagna. Helst även .CO.UK, .INFO, och .EU. Jag borde ha angett det i trådstarten. |
sainttropez.net ska finnas ledig och kostar 13,546.02 Euro att registrera.
baywatch.org ska finnas ledig och kostar 4,407.60 Euro att registrera. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:20. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson