Citat:
Ursprungligen postat av kewinxD
(Inlägg 20450527)
Hallå! Jag ägde tidigare ett flertal stora svenska facebooksidor. När jag loggar in imorse ser jag till min förskräckelse att alla är borta? Dom finns helt enkelt inte. Vad kan ha hänt?...
Och hur kommer jag i kontakt med Facebook? Misstänker att någon gått in och tagit bort dom från mitt konto.
/ Kevin
|
Inte för att vara taskig men du postade fan 5-6 gånger per dag om inte mer. Du postade verkligen reklam hela tiden. Dessutom bytte du inte ens text när du länkade till dina videoklipp, utan körde med exakt samma text i alla dina facebooksidor. Variation är superviktigt.
Dessutom uttryckte du ju tydligt offentligt ett önskemål om att få köpa andras facebooksidor, vilket antagligen inte gillas av facebook när det sker så obvious. Jag har sålt och köpt sidor och tycker det är ett bra fenomen men man ska inte skylta med det alltför tydligt, speciellt inte på facebook?!
Jag förstår din frustration, samma sak hände mig för 2 år sedan. Men efter det har jag alltid varierat mina inlägg och försökt att inte vara girig när jag postar.
Det här inlägget hjälper dig antagligen inte alls men jag hoppas att det löser sig.
|