![]() |
Citat:
|
Kan tala om att när jag spelade korp-fotboll så vann vårat lag 1 match på två säsonger! Den matchen var jag inte med i så jag missade våran enda seger! Jobbigt? Ja :)
|
Jag kan stå i publiken och hejja! :D
|
Jag spelade fotboll en säsong. Jag fick 15kr av pappa för varje mål jag gjorde! Det blev inga pengar...
|
Citat:
|
Jag är gärna med i ett lag om det blir i Stockholm. Men ha inga höga förväntningar på mig, vi ska väl göra det för att det är roligt ;)
|
Jag vet inte riktigt hur det fungerar men, att starta två korplag (ett i gbg och ett i sthlm) vore enormt kul. Vet inte hur många som bor i Gbg respektive Sthlm på WN, men det bör väl finnas så att det går starta ett lag?
|
Jag är på ett korplag i göteborg iallafall :D
Vi kanske kan bli sponsrade av QU :rolleyes: |
Hej,
Samtidigt som jag är lite sugen att börja med fotboll igen, så var ju det egentligen ett skämt typ. Men skulle det finnas typ 15 män eller kvinnor i Stockholm som kan tänka sig att träna nån gång i veckan så är jag på. Självklart är det för att ha kul, vi kan väl inse att de flesta av oss har kommit upp i den åldern där proffstankarna har försvunnit eller i allafall är utom räckhåll, förutom i möjligtvis fick-pingis. he he |
Jag är forward och det spelar ingen roll vad tränaren säger vem än det nu blir :)
Sedan så tar vi inträde och frågan är väll hur mycket? |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:14. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson