![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Det är väl inget konstigt. Utskicken från nic har i många fall inte fungerat helt smärtfritt. Av mina alla domäner var det samma sak med två. Plötsligt skulle de raderas. Det är bra att jag höll koll på detta och hade sett att ingen faktura dumpades i min brevlåda. Ett stort företag tror jag litar blint att det kommer en faktura.......automatiskt.
|
Citat:
|
Citat:
Fast 200 spänn är ju inte mkt pengar att planera.... |
Jag försöker då och då kolla på domäner som inte har betalats och på senaste tiden (1-2v) har det varit en hel del stora företag som har haft sina domäner hängande på en skör tråd. Varför? Miistänker att det blivit något fel med faktureringen. Tror inte att surftown var sämre än de andra företagen. Det handlade säkert bara om utskickade fakturor!
|
microsoft har också missat betalningar på domäner... kanske ska sluta lita på dom med? för då måste ju dom också vara mindre seriösa?
nej men sånt kan man ju inte gå på.. kolla istället upp om företaget har några skulder.. alla kan missa betalningar - alla kan göra misstag det är trots allt människor som sköter företag :) |
När det gäller webbhotell så ingår det ju faktiskt i deras åtagande att hålla koll på sina kunders domäner och se till att de blir förnyade (om kunden vill det). Kan de inte ens se till att deras egna domäner är aktiva så får man ju inget förtroende.
|
Citat:
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:34. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson