Freddiefredd |
2008-08-15 11:24 |
Citat:
Originally posted by Novocain@Aug 14 2008, 13:50
Hm Freddiefredd: Du får se till att svara på sambandet mellan xeleras hemsida och din design, att du tar bort den och sæger "eget projekt" kænns ju inte så førtroendeingivande.
Vældigt stora delar på sidan ær identiskt med din design, kan vi rækna med att dom andra designerna också kommer att "likna" nån annan redan befintlig sida?
|
xeleras hemsida och min design liknar varandras väldit mycke pga att, förr när jag bara satt och "tränade" gick jag efter andras hemsidor väldigt mycke, och ändrade endast bara ensaka ting.. Och eftersom att den designen är rätt gammal, kom jag inte att tänka på att de va en av dem som va träningsdesigner.. Därför tar jag nu bort den designen eftersom att man kanske inte ska sälja någon sida som är rätt snarlik en annans, speciellt inte när den är gjord efter en annan, som redan fanns uppe på internet. Och gör ett eget projekt av den designen. Självklart ändrar jag en hel del på designen då, innan jag använder den^^ Ett ärligt misstag av mig! Sorry!Men dem två andra har jag gjort för inte så länge sen alls, och där kan jag lova att dem är inte lik någon annans! Bannersena är på min flickvän, och så, så allt har jag gjort från min egna fantasi! Och eftersom att jag inte säljer dessa benners, så kan jag gör ny, till de personer som köper designen, nästan gratis! =)
|