![]() |
Citat:
|
Under min weekend hann jag med två musikaler på Broadway, Empire sate och Ground Zero. Jag var där nästan ett år efter 9/11.
Det coola med Ground Zero var att det var tyst där. Vilket inte var nånstans i övrigt på Manhattan. Promenerade i Central Park också och var på halvt berömada le Bar Bat som spelade dålig musik och serverade dyr alkohol. |
Citat:
|
Se till att ni har ert hotell på manhattan annars kan ni få ödsla timmar bara på köer genom tullstationer för att komma in till manhattan och det är det inte värt bara för att man vill tjäna några kronor.
Varning för Frihetsgudinnan, när jag var där en sommar tog hela den trippen 5 timmar. Folk köade i timmar och när vi kom in i Frihetsgudinnan så förstog jag varför. Det går en serpentintrappa small som attan upp till en liten utkiksglugg där varje person fick stanna till en i taget, vilket gjorde att kön knappt minskade. |
Citat:
Alla är inte med i MTVs Sweet Sixteen, Spindeln. |
Citat:
Du behöver inte vara orolig för det längre. P.g.a. terroristhotet så tillåts ingen upp i facklan längre, så det blir ingen kö dit. |
Citat:
|
Snackade just med min flickvän som är i Staten island, NY.. Där har dom tagit allt bråte från WTC tornen och begravt ute på staten island under förjävligt mycket sand. Ska tydligen vara flera 100 meter högt och en udda syn.
Lite off-track turist tips hehe. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:49. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson