![]() |
Citat:
Finns så många sätt att förbättra blocket. :P |
Blocket har slagit i vårt avlånga land, inget snack om det, men ser man till hur Blocket är byggt och hur osmidigt det är så suger det megafet p*ng, ärligt talat!
|
Fick priser i mellandagarna...
Butik Pris 3 480 kr/år (radannonser tillkommer) Rabatter vid bokning: 3 månader 15% 6 månader 20% 12 månader 35% Sökordsannonser 3490:- - 5490:- / år beroende på sökord. eller från 1990:- - 2990:- / halvår beroende på sökord antar det är +moms. -- Skulle precis uppdatera en annons jag kör roterande konstant, såg nu dedär med att man inte kan länka, riktigt uselt. |
Tycker att det är ur besökaren vinkel oxo är uselt att man inte kan klicka sig fram till annonsörens webbutik eller informationssida.
Sen gör dom även skillnad på annonsörerna, vissa får skriva sin länk i rubriken, andra får det ej. |
Vi betalar iof gladeligen för en butik på blocket, även om butiken i sig känns rätt fattig. Det är ruksigt bra traffik från blocket, och den första annonsen vi lade in betalade året för den första butiken i sälj.
Jag förstår att dom vill dra in lite extra stålar, och priset är ju rätt bra tycker jag, men det skulle ju uppskattas om dom ldae in lite mer funktionalitet i butikerna, men vem vet, det kanske är på väg? |
Tradera följer efter.
"Det är inte längre tillåtet att via länkar, text eller annat som till exempel banners eller foton leda besökare till plats utanför Tradera där det sker försäljning." Snart kommer väl google oxo förbjuda länkar i sökresultaten =) |
är det regelrätt att skriva ut adressen i annonsen?
Exempelvis efter informationen om produkten; För att beställa eller läsa mer om våra produkter vänligen besök: http://www.minhemsida.se ??? Jag syftar på blocket.. Mvh |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:21. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson