![]() |
Robertsson, har inte lärt dig det på kursen i Sundbyberg för nåt år sedan ??
Kanske beror på läraren !!!!!! Offert och avtal skall alltid vara likadana, du kanske var på toa när jag nämde det !!! ;-) |
Citat:
Den kursen var mycket mycket bra! Men det var så mycket information som det är lätt hänt att man glömmer nått. |
Citat:
Avtalet innehåller inte alla detaljer utan hänvisar istället till offert nr xx daterad nnn. Då slipper man problemet med att det kan skilja sig mellan offert och avtal. Någon nackdel med detta som jag missat?? |
Hej!
Jag arbetar som traffic på ett annonseringsföretag och vårt system klarar av det som du är skeptisk mot. Mitt korta och raka svar :) EDIT: Istället för att säga att vårt system klarar av det säger jag att det är vår standard för det är det. :P mvh Robert |
Tack för det Robertsson. Du verkar ha fullt upp vad jag kan se.
Visst är det jag under pseudonym. |
Intressant, va
Citat:
|
Kul problem, jag tog mig friheten att hacka ihop ett script som kollar om en div visas eller inte i en browser, testad i IE och Firefox. Se http://hem.mjoelkbar.net/annonstest.html
- det klurigaste var som vanligt att få internet explorer att samarbeta. |
Citat:
Funkar fint i IE7. |
phpadsnew använder i alla fall som det står:
Use a small beacon image to log AdViews to ensure only delivered banners are logged Och det har ju med det att göra. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:12. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson