WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Allmänt (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=2)
-   -   Nu har det kommit spam. (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=1197)

wolf 2004-01-14 18:41

Jag har varken fått spam eller är VIP så jag känner mig verkligen utlämnad :rolleyes:
Men jag försöker använda forumet ändå :P

Daggen 2004-01-14 21:49

Citat:

Originally posted by gabriel@Jan 14 2004, 15:45
hotet om att lämna forumet tycker jag mest känns som ett desperat kall efter att få bli VIP? Känns som det ligger nått undeförstått i ditt utryck om att lämna om du inte blir det...
2. Har du inget konkret att tillföra tråden, var snäll skriv inte.

... Så du lär ju inte bli V.I.P när du inte kan följa ett par enkla regler. Visst var väl lite förhastat beslut men jag vill väcka debatt.

Nytt förslag. Kanske dela upp WN i två former. Kommersiell, och icke kommersiell. I icke kommersiell kan det vara som det är nu, i kommersiell måste du ha ett kommersiellt syfte. Jag sitter inte här framför burken hela dagarna för jag inte har bättre för mig, ånej jag gör det självklart för att jag tjänar pengar på det.

Thomas 2004-01-14 22:17

Citat:

Troligtvis ser ni inte mig här mer, men det finns en chans!
Hej då Daggen, med tanke på hur du formulerade dej i topicet på detta inlägg innan jag ändrade det så kommer jag inte att sakna dej.

Hejdå.

WN

Daggen 2004-01-14 22:26

Citat:

Originally posted by WN@Jan 14 2004, 20:17
Citat:

Troligtvis ser ni inte mig här mer, men det finns en chans!
Hej då Daggen, med tanke på hur du formulerade dej i topicet på detta inlägg innan jag ändrade det så kommer jag inte att sakna dej.

Hejdå.

WN

ok bra, lär väl inte sakna dig heller men en hel del andra godingar här. Då kan ju du som "admin" ta bort min konto här.

Thomas 2004-01-14 22:47

Citat:

ok bra, lär väl inte sakna dig heller men en hel del andra godingar här. Då kan ju du som "admin" ta bort min konto här
Jepp det skall jag fixa, NP

Men först måste jag fråga dej.

Jag har fått massa PM från dej även massa email, där du erbjuder mej att bli affiliate till dina siter, du har mer eller mindre bombarderat mej med frågor om autorization på ICQ, men samma erbjudande?

I mina ögon var ditt erbjudande totalt ointressant!

Vad är skillnaden mellan din SPAM och andras SPAM, och tycker du att jag skulle reagerat lika hysteriskt som du?

WN

Daggen 2004-01-14 22:52

Citat:

Originally posted by WN@Jan 14 2004, 20:45
Citat:

ok bra, lär väl inte sakna dig heller men en hel del andra godingar här. Då kan ju du som "admin" ta bort min konto här
Jepp det skall jag fixa, NP

Men först måste jag fråga dej.

Jag har fått massa PM från dej även massa email, där du erbjuder mej att bli affiliate till dina siter, du har mer eller mindre bombarderat mej med frågor om autorization på ICQ, med samma erbjudande?

Vad är skillnaden mellan din SPAM och andras SPAM, och tycker du att jag skulle reagerat lika hysteriskt som du?

WN

Bombaderingar av mail är väl att överdriva, jag har lagt till dig i icq listan och dratt över ett par mail ang. annonsering på Tv.nu. Vart du inte intresserad kunde du bett mig dra åt ******* direkt. Sedemere blev det ju inte så intressant för mig heller.

Thomas 2004-01-14 23:03

Citat:

Bombaderingar av mail är väl att överdriva, jag har lagt till dig i icq listan och dratt över ett par mail ang. annonsering på Tv.nu.
Precis och när du inte fick svar drog du iväg några till..

Citat:

Vart du inte intresserad kunde du bett mig dra åt ******* direkt..
Sanningen är att jag trodde du skulle tröttna.

Citat:

Sedemere blev det ju inte så intressant för mig heller.
Exakt, jag såg direkt att din produkt inte skulle funka, du var tvungen att lärde dej det.
Hade du inte varit så på hela tiden hade vi båda sluppit ödsla tid.

Nu går vi skilda vägar tycker jag. [oao]

WN

Daggen 2004-01-14 23:12

Citat:

Originally posted by WN@Jan 14 2004, 21:03
Citat:

Bombaderingar av mail är väl att överdriva, jag har lagt till dig i icq listan och dratt över ett par mail ang. annonsering på Tv.nu.
Precis och när du inte fick svar drog du iväg några till..

Citat:

Vart du inte intresserad kunde du bett mig dra åt ******* direkt..
Sanningen är att jag trodde du skulle tröttna.

Citat:

Sedemere blev det ju inte så intressant för mig heller.
Exakt, jag såg direkt att din produkt inte skulle funka, du var tvungen att lärde dej det.
Hade du inte varit så på hela tiden hade vi båda sluppit ödsla tid.

Nu går vi skilda vägar tycker jag. [oao]

WN

Har mkt att invända, anser dock inte det intressant för forumet bidrar inte till att någon lär sig mer/ utvecklas, osv borde du ta hänsyn till som äger bygget att sådana här tjabb passar bättre på ICQ. Så nästa gång jag går online skriv där istället så tar jag gärna diskussion.

Och som du lovade mig, ta bort mig plz.
---THE END---

Thomas 2004-01-14 23:19

Citat:

Originally posted by Daggen@Jan 14 2004, 21:12
... sådana här tjabb passar bättre på ICQ ...
Där håller jag med dej, men syftet att jag inte raderat denna tråd från början är att nykommlingar skall veta hur man skall bete sig för att bli bannad på WN.

Du har precis statuerat exemplet, och därmed vet folk som ligger på gränsen var vår gräns går.

WN

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:16.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson