![]() |
Jag har varken fått spam eller är VIP så jag känner mig verkligen utlämnad :rolleyes:
Men jag försöker använda forumet ändå :P |
Citat:
... Så du lär ju inte bli V.I.P när du inte kan följa ett par enkla regler. Visst var väl lite förhastat beslut men jag vill väcka debatt. Nytt förslag. Kanske dela upp WN i två former. Kommersiell, och icke kommersiell. I icke kommersiell kan det vara som det är nu, i kommersiell måste du ha ett kommersiellt syfte. Jag sitter inte här framför burken hela dagarna för jag inte har bättre för mig, ånej jag gör det självklart för att jag tjänar pengar på det. |
Citat:
Hejdå. WN |
Citat:
|
Citat:
Men först måste jag fråga dej. Jag har fått massa PM från dej även massa email, där du erbjuder mej att bli affiliate till dina siter, du har mer eller mindre bombarderat mej med frågor om autorization på ICQ, men samma erbjudande? I mina ögon var ditt erbjudande totalt ointressant! Vad är skillnaden mellan din SPAM och andras SPAM, och tycker du att jag skulle reagerat lika hysteriskt som du? WN |
Citat:
|
Citat:
Citat:
Citat:
Hade du inte varit så på hela tiden hade vi båda sluppit ödsla tid. Nu går vi skilda vägar tycker jag. [oao] WN |
Citat:
Och som du lovade mig, ta bort mig plz. ---THE END--- |
Citat:
Du har precis statuerat exemplet, och därmed vet folk som ligger på gränsen var vår gräns går. WN |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:16. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson