![]() |
Citat:
Men 100 unika per dag, du menar väl månad? 100 unika ger ju oftast mer än $1 ? |
Ojoj,
I skrivande stund har nästan en tredjedel av de röstande medlemmarna över 250 domäner! |
Jag hade förut mer än 100 men jag har valt att skära ner ganska grovt och det ger resultat iom att jag fokuserar bättre.
|
Intressanta resultat måste jag säga. Närmare 40% har svarat 100+ domäner. Kanske beror det på att det är många sommaraktiva som sysslar med MFA och dylikt?
|
Intressanta resultat måste jag säga. Närmare 40% har svarat 100+ domäner. Kanske beror det på att det är många sommaraktiva som sysslar med MFA och dylikt?
|
Edit: Nu har jag 8 domäner efter att ha förvärvat chevroletfor*m.se ;)
|
Vet inte exakt, men det är runt 20-25 stycken just nu.
6st är huvuddomäner på sidor och resten är antingen domäner som kan vara bra att ha i framtida tänkta projekt eller för att namnskydda. |
Jag har enligt Domainz 93 domäner.. Har endast sajter på ca 6 av dem, men några är under arbete och många har jag planer för (känner någon igen sig?).
|
Lite över 60 st tror jag att jag har för tillfället, kommer nog hålla sig däromkring framöver också.. :)
|
Finns en gammal hederlig tråd från 2004 där jag ställde samma fråga. Skulle gissa att det är fler än bara jag som utökat portföljen under de 7 åren :)
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:51. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson