![]() |
Citat:
|
Citat:
Nu har jag inte kollat om Infoo har nofollow eller inte, men om det finns nofollow så hjälper det väl ändå inte för SEO att lägga upp en länk där längre och att vanliga besökare skulle söka i den katalogen och hitta någon är inte troligt. |
Citat:
|
Citat:
|
Fick också nu ett mail om att det kostar pengar från 1 Juni, olika abonnemang, ett för 249 + moms per år, ett Guldabonnemang för 949 kr plus moms per år som ska ge en synligare länk.
Känns inte aktuellt, tidgare när det var Sunet katalogen så verkade det finnas något värde på katalogen tack vare att det var gratis men inte numera när dom flyttade och blev Infoo.se |
Maila ut dagen innan det börjar kosta? Konstigt agerande...
Väldigt konstig mening också, kan lätt uppfattas som att sajten inte längre syns på Internet =) Citat:
|
Vilken formulering...
Citat:
Blir Nej tack för mig. |
Ganska utstuderat sätt av dom att maila ut dagen innan för att få fler att snabbt gå med i skiten.
Hela mailet är verkligen utformat som om att man skulle förlora mycket på att inte ligga kvar där. Sidan som min länk ligger på har PageRank 0, nu är väl inte PageRank allt men borde vara en viss vägledning till hur mycket den länken är värd. |
Citat:
|
Om man inte gör ett aktivt val; tas man bort då? Eller påstår de att de börjar ta betalt från dag 1?
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:02. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson