![]() |
Vi har fått räkningar för september, mao verkar dom tycka att vi ska betala för en månad EFTER bolaget gick i konkurs. Hur fasen går det ihop?
|
Helt korrekt
Citat:
|
Citat:
Menar du att dom aktivt försökt plocka in nya affiliates? Menar du att dom aktivt underhållt de affiliates som finns, för att få dem att stanna kvar i nätverket och kanske tom använda AI mer? Menar du att dom svarar på mail? Hade det funnits några affiliates kvar och vi fått några lead/sales så hade jag inte varit lika upprörd, men att skicka en räkning (månadskostnad) för att man fått finnas kvar i ett konkursbo är ren bullshit. |
Haha, ja det var lite fräckt men konkursförvaltaren verkar lite efterbliven så vem blir förvånad :)
Ring Lars och be om support för Adtrax nu! Jag ska nog ringa själv och be om lite tips om hur man lägger upp banners osv. |
Citat:
|
Jag har väldigt svårt att förstå att man låter annonser för ett nätverk som gått i konkurs ligga kvar.
Hur tänker man då? Känns lite som att kissa sig själv på benet för att få upp värmen.. |
Jag tycker iofs det är okej att det drivs vidare eftersom KK-förvaltarens ambition är att sälja verksamheten till någon annan så ett totalt stillestopp vore inte smart.
Att däremot fakturera fasta kostnader för kunder där alla affilliates har dragit känns.... komiskt? ;) |
Publicering i eget intresse
Citat:
Någonstans finns det också ett hopp om att någon köper företaget och betalar (en del av) konkursboets skulder till affiliates. Och kan då mitt lilla bidrag - helt utan uppoffring eller urinering - förbättra förutsättningarna för detta, så är mitt agerande lättare att förstå. |
Citat:
|
Utbetalning
Någon som kan se att utbetalning är på gång för det som genererats efter konkursen? Inte jag
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:32. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson