![]() |
Den gången jag får för mig börja spela fotboll då är det verkligen kris, har inget emot att röra på mig men att springa sparka på en boll som en hög idioter ser jag inget nöje i.
|
Citat:
|
Citat:
Att idrotta handlar om mer än att sparka på en boll. Lagkänsla, kamratskap, känslan av att lyckas osv. men om man nu inte har provat på det på allvar så kan det säkert vara svårt att förstå. |
Tycker det låter som en väldigt bra idé!!
Är själv gammal fotbollsspelare!! |
En bra idé, om än praktiskt taget omöjlig att genomföra.
Om ni vill "sporta med WN" kanske det är en bättre idé att sätta upp ett LAN eller liknande. Det bör även tilltala "nördarna" i större utsträckning. |
Det skulle ju givetvis fungera att spela fotboll. Enda "problemet" är troligen att alla medlemmar bor på så olika håll.
Trevlig förslag du tog upp annars! Personligen har jag inte spelat fotboll på 4 år kanske :) |
Jag är lätt med om det är i huvudstaden :)
|
Varför just fotboll? Tror lite naturvandring skulle vara mer roligare och givande än att slåss om vem som ska få sparka på en boll. Har faktiskt varit ute någon timme och rört på mig idag i det fina vädret dock att få för mig sparka på bollar alldrig.
|
Jag kan supplya målbevakning via SMS.. någon mer fysisk aktivitet avstår jag gärna från :D
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:17. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson