FAQ |
Kalender |
2008-07-12, 20:36 | #1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Finns det någon som har ett "Web unlimited" konto på Strongbox
och som kan komma med lite synpunkter etc på tjänsten och strongbox?!? OBS OBS OBS OBS! Skulle uppskatta om ni som INTE är kunder hos strongbox kan hålla k-ft! och låta bli att förorena tråden med era privata synpunkter/jag tror/jag tycker! Tack på förhand! |
|||
Svara med citat |
2008-07-12, 20:39 | #2 | ||
|
|||
Medlem
|
Har konto där, men tyvärr inte så länge så jag kan säga så mkt om det. Det har varit lite strul med ftp:n (filer blivit halvt uppladdade), kör med ssh nu och upplever inga som helst problem längre. Supporten är bra (speciellt Terry)..kan vara segt via e-post på sommaren men telefon fungerar super.
|
||
Svara med citat |
2008-07-12, 20:44 | #3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Now we are talking =) tack så mkt för första svaret hoppas det kommer fler....
Det är sånna här raka puckar/svar man vill ha =) Quality @ wn =) |
|||
Svara med citat |
2008-07-12, 22:48 | #4 | |||
|
||||
Medlem
|
Funkar kanon från mig från första stund.
Det största problemet har varit att lära sig allt i kontrollpanelen, den är ju ganska omfattande. Ett stort plus till supporten med, har varit i kontakt med dom med lite frågor. Alltid trevkliga och med snabba svar, har det varit nåt dom inte kunnat svara på direkt så har dom sagt som det är och hört av sig inom ett par timmar med svaret. Känns som det skulle komme att "men" nu fast jag kan inte komma på nåt. Skulle väl vara det att dom kostar en slant men man får ju vad man betalar för. |
|||
Svara med citat |
2008-07-12, 23:03 | #5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Trevligt!
Tackar för svaren såhär långt! =) keep em coming! |
|||
Svara med citat |
2008-07-12, 23:47 | #6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
jag kommer inte alltid in på deras Plesk och när jag väl kommer in kan det ibland vara väldigt segt. Supporten har inte alltid varit så snabba, senast i juni hände det inget på 6 arbetsdagar. Då ringde jag och då fixade de direkt. Lite konstigt tycker jag.
|
||
Svara med citat |
2008-07-13, 01:51 | #7 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag frågade senast jag ringde angående den sena e-postsupporten och anledningen var semestertider. Man kan tycka att de borde ha en auto-responder som talar om att det är underbemannat och att det är säkrast att ringa om det var brådskande..
En nackdel jag kom på nu är att supporten stänger 16.30 mån-fre .. lör-sön tror jag inte att de har någon support. |
||
Svara med citat |
2008-07-13, 12:15 | #8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
clonix det finns vissa saker jag endå vill varna för hos dom och det är dessa:
1. Du kan bara binda ett domän på kontot 2. Du kan bara ha 5st epost adresser på konto 3. Ring när du har problem, det löses snabbare då. 4. Sist när jag kontaktade dom med förlängning av koto osv så måste man kontakta dom 3månader innan. 5. Tänk också på att det finns inget som heter obegränsat. 6. Dom "raggar" kunder genom så kallad gratis sponsring på aspkoll.se & aspsidan.se, man får intrycket att dom behöver kunder. Det som är positivt är att dom har bra kontrollpanel om man har arbetat med liknande innan, bra support och trevliga, samt bra ftp, priserna är lagom men dom borde uppdatera lite med epostadresser samt ang. domäner på kontot. så lycka till med dom. och trevlig sommar |
|||
Svara med citat |
2008-07-13, 12:29 | #9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Nice! =)
|
|||
Svara med citat |
2008-07-13, 17:16 | #10 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Har två webhotell där och det har fungerat felfritt fram tills för bara någon vecka sedan. Då höll de på och gjorde underhåll på servern mitt under dagen. Så sidan var nere med jämna mellanrum, men efter det felfritt.
Det andra ligger ne just nu men fått för mig att glömt att förnya domänen bara (Ska ta tag i det och ringa imorgon). Men det finns en jättetrevlig tjej på deras support. Mailen är inte den snabbaste men hon är jättetrevlig på supporten ifall du ringer. Och som sagt, det går ju att få det gratis via ASPsidan. |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|