Kom ihåg mig?

Affiliatenätverket Adviral tog mina pengar och ignorerar mina mail

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2017-07-13, 17:37 #1
Dakotas avatar
Dakota Dakota är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Nov 2009
Har WN som tidsfördriv
Dakotas avatar

Standard Affiliatenätverket Adviral tog mina pengar och ignorerar mina mail

Nu har det gått 2 månader och jag får ingen som helst kontakt med Adviral så därför vänder jag mig till er i ren desperation och sökande efter råd och hjälp.

Det var i Maj som jag märkte att mitt konto hos Adviral hade fått saldot rensat. Över 10 000 kronor blev med andra ord helt borttaget. Jag mailade dem och bad om en motivation och svaret jag fick var att dem ansåg att det rörde sig om "maskerad trafik" och att det var under utredning. Jag fick även svar att dem skulle höra av sig till mig med mer information.

Till saken hör att jag inte på något sätt använt mig av maskerad trafik. Jag använde mig av deras länkar och postade dem på vanliga hemsidor. Jag märkte dock att spårningssystemet på deras hemsida ibland inte verkade fungera då man ibland inte kunde se trafikens referens, vilket jag påtalade. Det vore ju i så fall ett fel i deras system som dem borde vara skyldiga att åtgärda.

Hur som helst, när jag inte fick något svar så testade jag maila dem i början av Juni. Inget svar då heller. Jag testade sedan i slutet av Juni, utan att få något svar. Jag testade även svara på mailkonversationen som jag hade med Martin från deras sida eftersom han rimligtvis borde ha hittat mailet i sin inkorg, men inget svar där heller.

Testade även maila via en annan mail men inget svar då heller.. och då skickade jag direkt till deras support-mail som dem har på hemsidan och sannolikheten att de "missar" flertalet mail skickade till den adressen är ju så gott som noll.

Nu började jag bli desperat, så jag kommenterade på deras aktiva Instagramkonto (det laddas upp varje vecka) men fick inget svar där heller. Skrev meddelande, inget svar.

Har nu mailat igen, men lär inte få något svar nu heller.

Ursäkta språket, men vad i helv*te ska jag göra?
Dakota är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Gammal 2017-07-13, 20:17 #2
Dakotas avatar
Har WN som tidsfördriv

Har WN som tidsfördriv
Dakotas avatar

Nu hotar dem mig också.
Dakota är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Gammal 2017-07-13, 22:01 #3
GRLs avatar
GRL GRL är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Aug 2015
GRL GRL är inte uppkopplad
Medlem
GRLs avatar

Reg.datum: Aug 2015
Lämna in en polisanmälan om dem hotar dig, inte ok ,,

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:14.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017