Visa ett inlägg
Gammal 2018-12-21, 08:18 #23
wave media wave media är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Nov 2016
wave media wave media är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Nov 2016
Citat:
Ursprungligen postat av webplr Visa inlägg
Att man ska behöva vara beredd att få en massa påhopp när man väljer att presentera en försäljning av en premiumdomän som Mallorca.se har jag väldigt svårt att förstå. Självklart behöver man inte hålla med om min värdering, men att slänga upp företagsuppgifter för företaget som äger domänen och allt detta snack om att man är oseriös och försöker luras är bara trist.

Har även sett den här attityden i andra trådar och tycker WN har en utmaning här. För min del blir detta mitt sista inlägg på WN. Alldeles för bitter och trist stämning. Är någon intresserad av domänen så kan ni kontakta mig via mejl.

God Jul!
Du la köp priset på 600k och försökte måla upp en bild om att du tjänar massa pengar på den. Klart att folk undrar, speciellt på en forum där de flesta har koll.

Just nu har du priset på 250k vilket tyder på att vi hade rätt. Tänk om nån stackare hade köpt den för 600k vad blåst han hade känt sig nu i efterhand, när han hade insett det verkliga värdet? Och du har inga bud nu heller, så även det är för dyrt.

Hade du gjort en rimlig annons så kan jag lova dig att reaktionerna hade varit annorlunda.
wave media är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat