FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Flitig postare
|
€13.500 för sms.se tyckte jag kändes rätt billigt..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
VIP
|
jo, kändes som en rätt bra deal. frågan är hur länge sms är "hett" ? men det kanske håller länge?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Ja, jag är den skyldige... Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
VIP
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Det var Saab som ägde sms.se innan va? Har för mig den pekade till en av deras sidor.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
|
Stämmer att SAAB var ägare. Vet inte varför dom köpte den ursprungligen eller varför dom sålde.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Har för mig det var avdelningen för Saab Mobile (eller Motor) System (ngt sånt) som hade reggat den.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Supermoderator
|
SAAB hade den pga att det var en förkortelse av ett av deras bolag om jag minns rätt. 13500 EUR är helt OK för den domänen, enda problemet är kanske att den är "begränsad" till svenska marknaden. När jag biddade på den så ville de ha €20000, så priset verkar ha gått ner en del - bara att gratulera robertsson till ett bra köp, jag är säker på att du kan konvertera en hel del av type-intrafiken med en sån tjänst.. lätt att sprida word-of-mouth dessutom
![]()
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
|
Jag har bjudit på den vid flera tillfällen. Senast för 2 månader sedan ville dom ha 22.000 och gick inte ner en enda euro. Men tydligen tröttnade dom på alla budgivningsprocesser
![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|