FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag har alltid tyckt nedstats visar helt fel... Jag har t.o.m. ratat länkbyten med sidor som hänvisar till nedstats loggar.
Tacka vet jag extreme... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
eXTReMe Tracking |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Nykomling
|
Har 2 användare på min sida som rapporterat att de fått en popup när de besökt sajten. Tagit bort nedstat nu..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Flitig postare
|
NedStatBasic fanns ju som bekant i många olika länder, däribland Sverige. Webstats4u finns än så länge bara på språken engelska, tyska, spanska, franska och nederländska, med respektive tillhörande domäner.
28 miljoner kr för NedStatBasic är en del, men AdPepper har mer pengar än så. De innehar i dagsläget domänerna www.webstats4u.com och www.webstats4u.net, men jag hann före med www.webstats4u.org och www.webstats4u.se. ![]() Vet inte vad jag ska göra med domänerna för tillfället och har inte tid att göra nåt med dem heller. Har en del type-ins. Om någon här är intresserad av att ta över domänerna innan jag annonserar ut dom på Sedo inom kort, så är det bara att säga till. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tyvärr lämnar jag nedstat oxå. Kan man inte starta en kampanj mot deras popup-reklam?
Bedrövligt .... |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|