FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
ACDC - Hard As a Rock för tillfället.
Nu rullar Moby - Lift Me Up ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Gigi D´Agostino & Datura - Summer Of Energy
![]() radioseven rocks! suck... nu kom en annan låt som inte var så bra.. tar tillbaka det där uttalandet.. då och då (ungefär var 14e) spelar R7 en låt som inte är bra (hiphop/rap/rnb) :S Snoop Dogg feat. Justin Timberlake & Charlie Wilson - Signs |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Har några tusen låtar liggandes på min dator / Zen Micro. Här finns verkligen en bred blandning av musik men just nu spelas lite blandat från ett Ramones album.
Edit: Blev lite inspirerad och bytte till random på Collision Course disc 1 med Jay-Z och Linkin Park. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hallucinogen - LSD
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Galaxee - Lost In A Dream
men min musiksmak är grymt blandad, uppskattar även viss rock/punk etc. (och techno/trance då) Fast jag har oftast dålig koll på vad som betecknas som vad ![]() Trance är nog det lättaste att jobba till enligt min smak. Coldplay kan också uppskattas men utanför arbetet ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Vad som spelas just nu känns ganska irrelivant. Jag kan säga så här att det som ligger varmast om hjärtat är house av olika slag vilket gör att de radioprogram jag regelbundet lyssnar till när jag sitter vid datorn är följande:
BBC Radio1 - Pete Tong BBC Radio1 - Annie Mac SR P3 - Klubb SR P3 - Dans Annars ljuder högtalarna med vad som informationsflödet på samma område har att erbjuda för tillfället. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Banned
|
Hmm... Använder shuffle i iTunes/amaroK och på iPoden.
Och det ligger all möjlig musik på datorn/iPoden som folk har "köpt" ![]() Just nu: DJ Tiësto feat. Kane - Rain Down On Me |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Paus / Björn Rask - någon slags galen norrlänsk elektro - http://www.raskmusik.net
därefter i randomlistan ligger What`s Your Game / The Ramones Min smak är väldigt bred, diggar allt från skruvade synthar till klassisk tvåtaktspunkrock. Allt förutom Lasse Stefanz då ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Medlem
|
Just nu är det Hollow - Submersed som spelas. Lyssnar på Bandit radio via nätet
|
|||