FAQ |
Kalender |
![]() |
#51 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Jag skulle tro att du har allt att vinna och inget att förlora på en 1- polisanmälan 2-hota med stämning, 3 - stämning. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |||
|
||||
Medlem
|
Visserligen är det nog så. Du kan ju dock först kontakta Wopsa... om de nu svarar någon gång. Konstigt att stänga supporten? Man kan ju begränsa öppettiderna lite, men stänga helt?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |||
|
||||
Medlem
|
Tydligen inte? Han fick ju tillbaka mailet som skickades till abuse-avdelningen? Jag förstår visst att de är ett litet företag och behöver semester, jobbar med ett litet företag själv
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Har fortfarande inte fått något svar från dom...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |||
|
||||
Supermoderator
|
De senaste inläggen i den här tråden har raderats pga att de inte ligger i nivå med vad vi eftersträvar på WN.
För er som var inblandade i dessa inlägg, läs reglerna! Uppmaning till brott eller liknande är något vi inte tolererar här på WN.
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
|
|||
Hej, jag är ny här.
|
Jag tycker det är väldigt tragiskt när någon gör så här. Med tanke på all den tid och engagemang ni lagt ner på er site. Framför allt när plagieringen är så tydligt. Den här lilla pojken bör du ställa mot väggen med en helt legitim faktura för ert material. När (tror inte på ett "Om" här) förfallodatumet passerat utan inkommen betalning, tar du din fordran till fogden. Pojken (verkar fortfarande inte mognat och är fortfarande fjortis) får helt enkelt lära sig en dyrbar läxa.
Du har mitt fulla stöd och jag hoppas du får rätten på din sida. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej, trilla över tråden och vill uppdatera den med lite fakta!
Wopsa hade semester mellan den 7-15 juni men SUPPORTEN VAR ÖPPEN !! Vet inte var ni fick info ifrån att det var stängt, men det var fel. Skulle vara rätt komiskt - tyvärr stängt pga. semester :-) Wopsa har inte haft telefonsupport sedan ett halvår tillbaks av olika anledningar och det har inte med semestern att göra. FANGALSET.NU Anstalten.nu kontaktade Wopsa och när vi väl kunde sätta oss in i ärendet så agera vi. Alla bilder som angetts till Wopsa är borttagna av fangelset.nu's ägare som sammarbetat. Mvh, Jerry R |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Finns visst en del till som gillar konceptet :P
Wellbed.com |
|||