FAQ |
Kalender |
![]() |
#161 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Rycker liv i tråden igen, ingen som uppdaterat sin kontorsstatus eller gjort något ballt?
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Mitt nuvarande kontor i ögonblicktsbild, resterande av placet renoveras varav detta rum numera står för kontor, kök, vardagsrum och sovrum =)
Man blir mörkrädd när man tänker på vad man omsätter ifrån denna röran... Edit: Mindre bild Edit2: Räknar med att vara klar med renoveringen i Dec, då ska ni få se på kontor =) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | ||
|
|||
|
Min 2:a "arbetsplats"
Windows Vista, Widescreen och inbyggd trådlös anslutning samt Bluetooth. Musen är min favorit :wub: ![]() ![]() Återkommer med 1:a senare, då det måste städas först. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |||
|
||||
Administratör
|
Min arbetsplats. Min gamla arbetshäst har jag ställt på hyllan
![]() ![]() ![]() Två stycken iMacs plus en IBM thinkpad r50 ![]() ![]() Min hantel (20kg) ligger på golvet. När den inte används är det en fotpall. ![]() Min "whiteboard". Skissar nya projekt osv på den. Fick dock sudda nu av sekretess-själ ![]() ![]() Gamla arbetstationen. Relativt hyffsad 2gb ram, 3.2 Ghz, ATI radeon 9800xt. Står nya delar i skåpet som jag inte skall använda. ![]()
![]() |
![]() |
#165 | |||
|
||||
Administratör
|
Hm, sekretess-skäl menar jag.
Nu när jag kollar på mina bilder så slog det mig att man faktiskt har IT överallt ![]()
![]() |
![]() |
#166 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Har inte sett denna gamla tråden tidigare, men damn va underhållande och idégivande den är!
Creds till er som vågar skicka bilder på röriga skrivbord ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |||
|
||||
|
Jag hajjar inte hur man står ut med total... kontroll på allt?!?
Well, jag sänker mig till de lägre och visar bild på hur det ser ut hos oss just nu, håller på o snickrar på nya kontorslokalerna så det är lite halvrörigt/kaos/outstanding (välj ett som passar) ännu. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Inte direkt vacker, väl funktionellt
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | ||
|
|||
Medlem
|
Vilken telefon är det du har till längst vänster på bordet rocky?
Mvh Henrik |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |||
|
||||
|
Gissar på Cisco 7960
|