FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() nåja.
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#33 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#34 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
skulle porr.se vara ledig så är det ju bara att registrera den för 250kr eller vad du nu skulle kunna få den för. det "värsta" som kan hända sedan är ju att du blir av med den. inget annat.
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Sen har du väl inte köpt en domän i "ont tro" så länge du inte "ställer till" för någon annan? |
||
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
|||
Nykomling
|
Fattar inget av tidigare inlägg....
Om jag fått porr.se när SE -domänerna blev fria och sedan på hemsidan skriver porr.se till salu för 100.000 kr. Menar ni då att person B som driver en sexshop kan dra mig inför ATF tvist och hävda att jag reggat den i ond tro och kan få den överförd till sig. |
||
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#38 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
|||
Guest
|
Citat:
Förlåt, det går om du har en intelligens som går att jämföras med en myggas. |
||
![]() |
#40 | ||
|
|||
Nykomling
|
[QUOTE]
Du kan aldrig förlora domäner som är enskilda ord i ATF. Förlåt, det går om du har en intelligens som går att jämföras med en myggas. Exakt..........hur mycket du än försöker sälja din domän |
||
![]() |
Stängt ämne |
|
|