FAQ |
Kalender |
![]() |
#41 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#42 | ||
|
|||
Medlem
|
giigle.com :D
|
||
![]() |
![]() |
#43 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Okej, då kör jag på istället. :) Citat:
Egentligen ingenting negativt menat, utan vill bara upplysa dig om läget. :) |
|||
![]() |
![]() |
#44 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#45 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#46 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Fascinerande att pingviner ser gulliga ut i vilken situation som helst.
Min bästa domän tidigare var nog ftp.nu som jag senare sålde. |
||
![]() |
![]() |
#47 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
//Björn |
|||
![]() |
![]() |
#48 | |||
|
||||
Medlem
|
Har väl några som jag är ganska nöjd med,
Student.se och Trainee.in är väl de bästa just nu. |
|||
![]() |
![]() |
#49 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Jo, givetvis, men jag som många andra har en hobby. Min är att utveckla sidor. Ibland blir det för mycket. Och jag registrerar många domäner. Ni får se det hur ni vill, ni frå tro att jag ljuger om ni vill. Men jag försäkrar er att så inte är fallet. Visst, alla är inte hundraprocentiga vinnare och en del är bara en annan toppdomän. som tex, www.liljengard.com, www.liljengard.org, www.liljengard.net zn4rk.org /.net/.com/ Jag umgås mycket med sådanna som inte vet vad domäner osv är, utan förknippar en adress, tex lunarstorm.se som en sida. Sidan ligger ju på lunarstorm.se. Då är det lättare att säga att man äger 258 st domäner. Och sedan förklara lite simpelt vad det är för skillnad. Ja, ni ser. Tack.
![]() |
#50 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har inte så mycket till val, äger bara en domän och har aldrig ägt någon annan heller. Men jag tycker iallafall att den enda jag äger är bra :)
www.parfym.se |
||
![]() |
Stängt ämne |
|
|